ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


*بازی و فیلم و برنامه*
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *بازی و فیلم و برنامه* و آدرس news-game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

هنوز کسی نمی‌داند که قسمت پنجم از سری بازی‌های GTA دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهد شد، اما بازیبازها و رسانه‌های دنیای گیم در یک مورد توافق دارند: GTA V هم مانند قسمت‌های قبلی یک پدیده خواهد بود.

اگر چه خیلی از سیاستمدارهای آمریکایی بعد از واقعه کشتار اخیر، بازی‌های کامپیوتری و به ویژه سری GTA را تحت فشار رسانه‌ای قرار دادند، اما خبرها از آغاز تبلیغات این بازی بزرگ ۲۰۱۳ خبر می‌دهد.
سرقت بزرگ ماشین 5
شرکت “راک استار” سازنده سری بازی‌های «سرقت بزرگ ماشین» پیش از این در زمان انتشار بازی‌های دیگر خود مانند Red Dead Redemption و L.A Noire تبلیغات شهری و استفاده از بیل‌بوردهای بزرگ را تجربه کرده‌است. تصاویری که دقایقی قبل بر روی اینترنت منتشر شده، بیلبوردی از GTA V را در سطح شهر ورشو، پایتخت لهستان به نمایش می‌گذارد. آغاز تبلیغات این بازی در اروپای شرقی، ثابت می‌کند که پیش‌بینی‌ها برای فروش دست‌نیافتی “جی‌تی‌ای ۵″ به هیچ وجه دور از واقعیت نیست و راک‌استار برای فتح بازارهای بین‌المللی از حالا برنامه‌ریزی کرده‌است.
 GTA V
GTA
علاوه بر این در روزهای گذشته پوستر و تصاویر جدیدی از این بازی بزرگ ۲۰۱۳ نیز منتشر شده‌است که می‌توانید آنها را در “عصر بازی” ببینید. قسمت پنجم از سری بازی‌های GTA بهار آینده برای Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد. انتشار نسخه‌ی PC این بازی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

GTA V به طور رسمی تأیید شد

25 اكتبر: Rockstar سرانجام لوگوی بازی بعدی GTA را عرضه می كند و طی این تصویر از بازی، متوجه می شویم كه اولین تریلر آن در تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد.

تكنولوژی MotionScan در این بازی استفاده شده است

21 جولای: شایعه شده که تكنولوژی گران و البته فوق العاده بازی L.A. Noire در این بازی وجود دارد. برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی Team Bondi طی مصاحبه ای كه داشته، می گوید كه Rockstar این تكنولوژی را برای بازی خود در نظر گرفته است. هر چند، وقتی كه از او سوال می شود كه آیا GTA V از این تكنولوژی استفاده می كند، او كمی در این مورد شكاك می شود و می گوید: "GTA خیلی بزرگ است، پس بزرگترین مشكل این است كه گروه بازیگرها چقدر بزرگ خواهد شد و چه تعداد دیالوگ برای ضبط شدن نیاز هست."

در 24 می، Rockstar می گوید كه استفاده از تكنولوژی MotionScan در L.A. Noire خیلی گران بوده و به نظر می رسد كه آن ها از استفاده مجدد آن دلسرد شده باشند. هر چند در دو آگهی كاری كه از طرف Rockstar North منتشر شده، آن ها به افرادی برای انیمیشن صورت نیاز داشته اند كه به نظر از تكنولوژی سنتی و معمول استفاده خواهد كرد، ولی معلوم نیست که این تكنولوژی برای چه بازی ای استفاده خواهد شد. با توجه به بزرگی GTA و شخصیت های زیاد آن، تكنولوژی MotionScan خیلی گران بها خواهد بود. هر چند شاید GTA بعدی از این تكنولوژی استفاده كند.

GTA V در زمان عرضه كنسول Wii U عرضه خواهد شد

21 جولای: در E3 2011، وقتی كنسول جدید Nintendo معرفی شد، خیلی از شایعات به این موضوع اشاره می كردند كه GTA V در این كنفرانس نشان داده خواهد شد و حتی این بازی یك عنوان Launch برای Wii U خواهد بود. كنفرانس Nintendo تمام شد و خبری از GTA V نبود تا اینكه استراس زلنیک (Strauss Zelnick) از Take Two طی یك مصاحبه اشاره كرد كه احتمالاً Rockstar بازی را برای Wii U هم خواهد ساخت. او می گوید: "Rockstar پلتفرم را دیده و خیلی از آن خوشش آمده است." اگر Nintendo نشان دهد كه كنسول Wii U می تواند از نظر اقتصادی موفق باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد كه آن ها برای این كنسول هم بازی نسازند. با این حال، سخت می توان تصور كرد که GTA V برای Wii U عرضه شود و احتمالاً این بازی مدت زیادی است كه برای Xbox 360 و PS3 در دست ساخت است.

GTA V در سال 2012 عرضه خواهد شد

1 جولای: در E3 2011 شایعات زیادی وجود داشتند كه بازی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، چون یك سری شایعات در مورد شخصیت ها و شهر بازی به گوش رسیده بودند. بازی در این نمایشگاه معرفی نشد، ولی طبق روند تبلیغاتی Rockstar، به نظر بازی در سال 2012 عرضه خواهد شد. همچنین Take Two اخیراً اشاره كرده كه این شركت به شدت مشغول كار روی چندین پروژه است. جسی دیوینیچ (Jesse Divinich) آنالیزور بازی ها می گوید: "به شخصه فكر می كنم که بازی، در ماه نوامبر سال 2012 عرضه خواهد شد. بازار به شدت پر از بازی های FPS شده است و به نظر می رسد که همه تشنه سبك اكشن Sand-Box باشند." هر چند مدرك محكمی برای این حرف وجود ندارد، ولی GTA IV كه در سال 2008 عرضه شد، 4 سال در دست ساخت بود و سال 2012 برای GTA V به نظر منطقی است. خصوصاً اینكه Rockstar هم اكنون موتور RAGE را به صورت آماده در اختیار دارد.

حضور شخصیت های آشنا در GTA V

29 مارچ: در بازی های GTA رسم است كه بعضی شخصیت های قبلی این بازی در نسخه های جدید حضور داشته باشند. در این راستا، سایت Kotaku به تازگی تأیید كرد كه GTA V چندین شخصیت قابل بازی خواهد داشت. پاتریک مکرئاری (Patrick" Packie" Mcreary) از GTA IV در تیتراژ پایانی به فرودگاه می رود. آیا او در GTA V حضور دارد؟ به نظر می رسد جیمز پدیستون (James Pedeaston) كه در سریلانکا دستگیر شد، یكی از شخصیت های GTA V باشد. در كل، احتمال بسیار بالایی وجود دارد كه شخصیت های قبلی این سری بازی را در GTA V هم مشاهده كنیم.


بازی بیش از یك شخصیت خواهد داشت

در GTA IV و DLCهای آن ما در نقش چند شخصیت قابل بازی قرارمی گرفتیم و به نظر می رسد که حالت مشابهی در GTA V وجود داشته باشد. همین الان كه مشغول نوشتن این مطلب بودم، سایت Kotaku اعلام كرد كه این موضوع صحت دارد. ممکن است که برادران دسیلوا (De Silva) یكی از شخصیت های اصلی باشند. سایمون (Simon)، آلبرت (Albert) و کوین (Kevin) سه برادری هستند كه به احتمال زیاد حضور دارند. حتی به نظر یك مأمور FBI هم یكی از شخصیت های بازی است. ما احتمال می دهیم که حداقل سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود داشته باشد.

بخش چندنفره برای GTA V وجود دارد

8 مارچ: در یك آگهی شغلی، Rockstar به چندین نفر برای بخش چندنفره یك بازی نیاز داشت. آگهی به این شرح بود: "ما به دنبال یك برنامه نویس گیم پلی مرتبط به بخش چندنفره هستیم كه روی كنسول های PS3 و Xbox 360 كار كند." حال ممكن است که این آگهی برای Max Payne 3 هم بوده باشد، ولی به نظر می رسد که در بازی بعد با بخش چندنفره بسیار قوی همانند GTA IV و Red Dead Redemption روبرو باشیم.

بازی در هالیوود اتفاق می افتد

7 مارچ: یك سری اطلاعات از Rockstar به صورت مخفیانه به بیرون درز پیدا كرده بود كه احتمالاً بازی در شهر هالیوود و Vinewood و همچنین Los Santos اتفاق می افتد. سایت Kotaku تأیید كرد كه بازی در شهر Los Angeles اتفاق می افتد. با این تفاسیر، پس از San Andreas دوباره به كالیفرنیا بازخواهیم گشت. در كل، به نظر می رسد که وسعت نقشه بازی بسیار عظیم باشد و مناطق زیادی را پوشش دهد.

كارمندان و وكلای فاسد در GTA V

25 فبریه: یك سری اطلاعات از شخصیت های بازی عرضه شده بود كه به نظر بازی، بانكداران و وكلای فاسد را مسخره خواهد كرد. هنوز معلوم نیست که آیا شخصیت های اصلی چنین آدم هایی هستند و یا بعضی از مأموریت ها به اینگونه اشخاص ربط دارند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:تمام شایعات GTA V, ] [ 19:46 ] [ مهدی ]

سازمان International Data Corporation در تازه ترین آماری که منتشر کرده، به این موضوع اشاره کرده که Sony توانسته تا کنون 77 میلیون کنسول بازی راهی بازار کند. این در حالی که است که Microsoft تا کنون 76 میلیون Xbox 360 راهی بازار کرده است. البته این سازمان اعلام کرده که این آمار تنها مربوط به کنسول های عرضه شده در بازار است (کنسول هایی که راهی فروشگاه ها و خورده فروشی ها می شوند) و ارتباطی با فروش آنها ندارد. البته این آمار هنوز از سوی Sony و یا Microsoft تایید نشده است. IDC اعلام کرده بیش از 50 میلیون کنسول Wii U نیز تا سال 2016 راهی بازار می شود. این سازمان به این موضوع نیز اشاره کرده که روند فروش کنسول های Xbox 360 و PS3 روبه کاهش است و بازار نیاز به عرضه کنسول های جدید دارد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

God of War: Ascension

 

حجم: 93.36 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی زیبای God of War: Ascension, ] [ 17:21 ] [ مهدی ]

Crysis 3

 

حجم: 51.49 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی Crysis 3, ] [ 17:18 ] [ مهدی ]

درباره ضعف بازیسازی ژاپنی ها در سال های اخیر و تبدیل غرب به قدرت بازیسازی دنیا صحبت های زیادی شده است. بازی های شرقی در این روزها بسیاری از طرفدارانشان را از دست داده اند و حتی بازیکنان شرقی نیز بیش از پیش به بازی های غربی علاقه مند شده اند. تکنولوژی های غربی در ساخت بازی های کامپیوتری بیشتر از تکنولوژی های شرقی مورد استفاده می گیرند و حتی این موضوع یکی از دلایلی است که شرقی ها نمی توانند بازی هایی با کیفیت محصولات غربی راهی بازار کنند. شرقی ها نمایش خوبی در برابر سایر کمپانی های بازیسازی در سرتاسر دنیا روی کنسول های PS3 و Xbox 360 نداشتند، اما با عرضه Kinect شرایط کمی متفاوت شد.

Kinect به عنوان یک تکنولوژی و محصول غربی، فروش بسیار خیره کننده ای داشت و باعث شد که فروش Xbox 360 نیز افزایش پیدا کند. اما در ژاپن این کنترلر، همان طور که Xbox 360 با موفقیت بزرگی روبرو نشد، به مکان خاصی دست پیدا نکرد. حال نکته جالب اینجاست که بازیسازان ژاپنی بازی های بسیار خوبی را برای این کنترلر راهی بازار کردند که غربی ها توانایی ساخت آن را نداشتند. بازی ای مانند Body and Brain Connection که توسط Namco Bandai ساخته شد، از جمله این آن ها است. اکنون یکی دیگر از استودیوهای ژاپنی در حال به پایان رساندن بازی جدیدش برای Kinect است که Crimson Dragon نام دارد.

گروهی که قبلاً بازی Panzer Dragon را برای Xbox راهی بازار کرده بودند، در حال ساخت این بازی هستند، اما چه می شود که استودیوهای کوچک ژاپنی توانایی ساخت چنین بازی های موفقی را روی Kinect پیدا می کنند؟ تاکاهیرو فوکودا (Takahiro Fukuda) که در سمت مدیریت استودیوی Land Ho قرار دارد و در ساخت این بازی با استودیوی Grounding Inc همکاری می کنند، می گوید: "اکثر بازی هایی که ما در حال ساخت آن ها هستیم، برای Kinect بوده و هدفمان هم بازار غرب بوده است. در حقیقت کمپانی ما به شکل کاملاً غربی به کار خودش ادامه می دهد تا بتواند بازی های خوبی را عرضه کند."

فوکودا در ادامه می گوید: "ساخت بازی برای Kinect بیشتر مربوط به آن ایده ای می شود که شما در سر دارید. Xbox در ژاپن چندان بزرگ نیست و به همین دلیل بازار Kinect نیز کمتر از Xbox است. چیزهای کوچکی وجود دارند که ما باید به آن ها توجه کنیم، اما همین چیزهای کوچک باعث می شوند که جهش های بسیار بزرگی را داشته باشید. به طور کلی، ما اصلاً نگران بازار ژاپن برای ساخت بازی های Kinect نیستیم." صحبت های فوکودا به این دلیل است که آن ها بازی برای غربی ها خلق می کنند. به همین دلیل برای آن ها چندان مهم نیست که محصولاتشان در ژاپن فروش می کنند یا خیر.

او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "زمانی که Xbox عرضه شد، من فکر کردم که این کنسول تنها برای بازیکنان حرفه ای ساخته شده، اما هر چقدر که از زمان عرضه آن گذشت، متوجه شدم که این کنسول برای بازیکنان معمولی نیز بسیار مناسب است. خود کنسول بیشتر برای بازیکنان حرفه ای مناسب است، اما بازی های زیادی برای بازیکنان معمولی روی آن عرضه شده اند. Kinect نیز باعث شد که این موضوع شکل تازه ای روی Xbox به خودش بگیرد و بازیکنان بیشتری به سمت این کنسول بیایند. Kinect بازی های سبک تر و آسانتری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و بر خلاف بازی های بزرگ بازار، بازیکنان بیشتری را به سمت بازی کردن جلب می کند."

مشکلات در بازاریابی برای بازی های Kinect در یک طرف قرار دارد و از طرف دیگر مشکل ساخت بازی برای Kinect در ژاپن بیشتر از غرب است. در ژاپن باید یک دفتر بزرگ داشته باشید و پول زیادی نیز موجود باشد تا بتوانید یک بازی تولید کنید. ساخت بازی برای یک کنترلر حسی به مراتب سخت تر از ساخت بازی های معمولی است و به همین دلیل به فضا و زمان بیشتری نیاز دارد. فوکودا می گوید: "ما بازی آخر خودمان را برای Kinect ،Move و Wii عرضه کردیم و به همین دلیل بیش از 50 درصد فضای دفتر کار به این کنترلرها اختصاص داده شده بود تا بتوانیم بازی ها را به خوبی تست کنیم. حتی برنامه نویس ها نیز به این فاصله نیازمند بودند تا بتوانند کدهایشان را اصلاح کنند.

این موضوع هزینه بیشتری را نیز در بر دارد." آن ها با ساخت بازی های قبلی، مسیری را به وجود آوردند که اکنون می توانند به وسیله آن بازی Crimson Dragon را به راحتی راهی بازار کنند. فوکودا می گوید: "ما همیشه می خواستیم رو به جلو حرکت کنیم. به همین دلیل از ساخت بازی های Arcade شروع کردیم. ما بازی های زیادی را در سبک Action-Arcade راهی بازار کرده بودیم و می دانسیتم که به چه صورت باید فعالیت کنیم. با همین روش برای Wii ،Kinect و Move بازی می سازیم، چرا که می دانیم این سبک برای کنترلرهای حرکتی بسیار موفقیت آمیز است. استودیوی Land Ho مدت زیادی است که برای کنترلرهای حرکتی در حال ساخت بازی است و بازار این سبک از بازی ها را گسترش داده است. این کار بسیار هیجان انگیز و هنوز هم سرگرم کننده است و برای مدت زمان طولانی ای به همین صورت باقی می ماند. همیشه هم بازار خوبی برای این بازی ها وجود دارد."


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:تکنولوژی غربی, خلاقیت شرقی, ] [ 17:14 ] [ مهدی ]
 

 به ادامه مطالب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:سم حرفه ای!, ] [ 17:12 ] [ مهدی ]

تیم ویلیتس، کارگردان استودیوی id Software

بهترین بازی برای من همیشه DOOM بوده است! من نسخه Shareware این بازی را در سال 1994 دانلود کردم. در مرحله اول بازی در قسمت E1 و M1 بودم. تازه داشتم با محیط بازی آشنا می شدم و با تفنگم تیراندازی می کردم که به اتاقی رسیدم و در آن را باز کردم. آن در من را وارد دنیای جدیدی کرد و در آن زمان متوجه شدم که چه کاری باید انجام دهم. من باید بازی بسازم. در حقیقت من از همان جا برای بازی DOOM مدهای مختلف ساختم. بعد از آن هم آنقدر خوش شانس بودم که در id کار کردم. الان 18 سال است که در اینجا کار می کنم و هر روز برای کاری که انجام می دهم، هیجان زده هستم. خوشحال هستم که روی بازی هایی کار کرده ام که تأثیر زیادی روی این صنعت داشته اند.



توره بلیستاد، کارگردان استودیوی IO Interactive

من همیشه بازی می کردم و 8 سالم بود که یک Commodore 64 داشتم. من به وسیله آن موسیقی می ساختم و پس از آنکه Amiga آمد، دیدم که خیلی ها چیزهای مختلفی به وسیله آن خلق می کنند. من ساخت موسیقی و برنامه نویسی را دوست داشتم و این ها را در کنار هم قرار دادم و اکنون کار می کنم. در این روزها ما در IO بازی هایی مانند Kane & Lynch و Freedom Fighters را ساختیم که خیلی سینمایی بودند. من همیشه این قسمت را خیلی دوست دارم که در آن چیزی خلق می کنی که مردم را هیجان زده می کند.



وارن اسپکتور، رئیس استودیوی Junction Point

من از میانگین سنی بازیکنان کنونی بزرگتر هستم، پس با بازی های کامپیوتری بزرگ نشده ام. من با شطرنج، Monopoly و Checkers بزرگ شدم. هیچ بازی ای مانند یک بازی صفحه ای نمی تواند کودکان را هیجان زده کند. زمانی که با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم، دیگر شطرنج بازی نکردم. در سال 1978 بود که من D&D را بسیار بازی کردم. بعداً با افرادی آشنا شدم که برای DC کمیک می نوشتند و این بازی را با آن ها انجام می دادم. من تجربه ای دارم که شاید خیلی ها اکنون آن را نداشته باشند. من به تازگی شانس این را پیدا کردم که بازی بسازم و بازی های نقش آفرینی و RTS را بسیار دوست دارم. من بازی کردن را با Atari 2600 و NES شروع کردم. بعداً هم Apple II داشتم و اینجا بود که به بازی های کامپیوتری علاقه مند شدم، اما هیچکدام از آن بازی ها حس بازی D&D را به من منتقل نمی کردند. من 23 سال در این صنعت بودم، اما مانند آن حس را دیگر ندیدم. اینجا بود که به خودم گفتم باید دست به ساخت یک بازی خلاقانه بزنم. با خودم گفتم که در این مدت چه بازی هایی ساخته نشده اند؟ چه بازی هایی به این سبک که من دوست دارم ساخته نشده اند؟ به همین دلیل بود که دست به ساخت بازی زدم.



هاروی اسمیت، کارگردان استودیوی Arkane

بازی ها به شما این اجازه را می دهند تا در هر زمانی که خواستید، به فضا بروید. بازی ها می توانند دریچه های بزرگی را روبروی شما باز کنند که قدرت زیادی را به شما می دهند. شما را به دنیاهای مختلفی می برند و تجربه های گوناگونی را برای شما به همراه می آورند. در دنیای بازی ها همیشه با یک چیز درگیر هستید و این چیزی است که باعث می شود تا بازی کنید. من بازی Far Cry 2 را خیلی دوست داشتم، چون دقیقاً چیزی بود که دوست داشتم همیشه بازی کنم. همین شد که من سعی کنم تا چیزی خلق کنم که مردم در آن آزادی عمل داشته باشند.



راب جونز، کارگردان گیم پلی NBA 2K

من از 14 سالگی با Commodore 64 شروع کردم. در آن زمان ما در دانشگاه یک لیگ بسکتبال راه انداخته بودیم که من را خیلی تحت تأثیر قرار می داد و در آن همیشه با افراد مختلفی بازی می کردیم. بعد به سراغ بازی های Madden رفتیم. اینجا بود که من کارم را در صنعت بازی شروع کردم و به EA ملحق شدم و روی سری بازی های Madden برای 5 سال کار کردم. موضوع جالب اینجا بود که من همیشه بسکتبال را بیشتر دوست داشتم!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت دوم), ] [ 17:11 ] [ مهدی ]

چرا بازی می کنیم؟ برای اینکه وقت خود را بگذرانیم؟ برای اینکه تجربه ورود به دنیایی تازه را کسب کنیم؟ برای اینکه می خواهیم هیجان های نامتعادل را بدست بیاوریم؟ شاید هر بازیکنی، دلیلی برای این سوال داشته باشد، اما مجله XBOX World با طرح چنین سوالی به سراغ بازیسازان مطرح دنیا رفته و از آن ها درباره این موضوع سوال کرده است.

بقیه در ادامه مطالب

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت اول), ] [ 17:8 ] [ مهدی ]

NVIDIA در کنفرانس سالانه اش در مراسم CES، کنسول بازی Project Shield را معرفی کرد که در دسته کنسول های دستی قرار می گیرد و از پردازنده های قدرتمند Tegra 4 بهره می برند که در همین مراسم معرفی شدند. این پردازنده ها 6 برابر قوی تر از پردازنده های Tegra 3 هستند و دارای 5 هسته هستند. البته این پردازنده 4 هسته اصلی دارد و یک هسته دیگر آن کار 4 هسته قبلی را با سرعت کمتری انجام می دهد. این کنسول جدید به شکل یک کنترلر Xbox 360 ساخته شده و یک نمایشگر 5 اینچی روی آن قرار دارد. این کنسول از سیستم عامل Android استفاده می کند. خروجی HDMI از قابلیت های جالب توجه این کنسول دستی به حساب می آید که به وسیله آن می توان تصاویر HD را با وضوح تصویر بالا روی تلویزیون مشاهده کرد. صفحه نمایش 5 اینچی این کنسول دارای وضوح تصویر 720p است و تراکم پیکسلی 294 دارد. همچنین این دستگاه می تواند تا 10 ساعت شارژ داشته باشد.

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:Project Shield کنسول بازی جدید NVIDIA, ] [ 21:31 ] [ مهدی ]

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:بنر چند بازی, ] [ 21:22 ] [ مهدی ]

اگر نگاهی به تقویم سال بیندازیم، متوجه می شویم كه سال 2012 دیگر پایان رسیده، زیرا تمامی عناوین بزرگی كه منتظران خود را داشتند، عرضه شدند و مورد نقد و بررسی سایت ها و مخاطبانشان قرار گرفتند. امسال هم گذشت و ما ماندیم با قضاوت های خودمان تا اینكه برترین ها و بدترین ها را از میان عناوین منتشر شده برگزینیم. البته اكثراً به دنبال بهترین ها هستند و این امر كاملاً طبیعی است، اما نباید فراموش كرد كه اگر بد نباشد، خوب هم معنا ندارد و اینكه ارزش بازی های بزرگ زمانی نمود پیدا می كند كه تفاوت هایشان با یك عنوان ضعیف آشكار شوند. امسال بازی هایی عرضه شدند كه تا قبل از آمدنشان انتظار بالایی از آن ها داشتیم، اما نتیجه چه شد؟ یا عناوینی ضعیف بودند و یا متوسط كه همان متوسط بودن برای برخی از آن ها به منزله شكست است. در این مطلب به بررسی همان بازی هایی كه بسیار ناامید كننده ظاهر شدند، می پردازیم.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:ناامید كننده ترین بازی های 2012, ] [ 21:21 ] [ مهدی ]

سازنده سری بازی های Resident Evil ،Dino Crisis ،Killer7 ،Vanquish و... کسی نیست جز آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami). او یکی از بازیسازان نام آشنای ژاپنی است و ساخته هایش همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته اند. میکامی ابتدا در Capcom فعالیت می کرد، سپس به PlatinumGames رفت و اکنون نیز در استودیوی جدیدی به نام Tango Gameworks کار می کند و کمپانی ZeniMax که استودیوهایی مانند Bethesda Games Studios و id Software را در اختیار دارد، آن را خریداری کرد. میکامی اکنون روی پروژه ای کار می کند که هنوز کسی از آن خبر ندارد. سایت CVG در این مورد مصاحبه ای را با او ترتیب داده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:مصاحبه با شینجی میکامی, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]

"بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی مورد احترام نیستند." این موضوع را آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی Activision می گوید، اما درباره این صحبت او می توان توضیحات زیادی داد. سال پیش، آقای هیرشبرگ گفت که سری بازی های Call of Duty نقش مهمی را در نمایش صحنه های هیجان انگیزی که با درگیری های زیاد همراه هستند، ایفا می کند و حتی برخی از صحنه های این سری از بازی ها، سینما را نیز رد کرده و دارای المان های بسیار جدیدی هستند. بر اساس گفته های او، این سری دارای صحنه های جذابی هستند که فیلم هایی مانند The Hurt Locker می توانستند از آن ها استفاده کنند.

آن ها سعی نکردند تا داستان فیلم را جذاب کنند، بلکه فقط داستانی که باید گفته می شد را بیان کردند. آن ها در آن فیلم می توانستند به وقایع، حالت تازه ای ببخشند و آن ها را جذاب تر کنند، اما باز هم مشاهده می شود که به بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی احترام گذاشته نمی شود. اما این در حالیست که بازی های کامپیوتری بیشتر از فیلم ها مورد قبول قرار می گیرند. جدای اینکه در بازی ها سعی می شود تا خشونت به شکل های مختلفی به تصویر دربیاید، چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارند. هیرشبرگ می گوید که بازی های کامپیوتری از نظر فروش نیز بیشتر از فیلم های هالیوودی فروش دارند.

 

بقیه در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 21:16 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 19517
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

20rank.ir