*بازی و فیلم و برنامه* | ||
|
تریلر جدیدی از گیمپلی بازی فارکرای 3 منتشر شده که صحنه هایی بسیار زیبا را نشان می دهد این تریلر را با دو کیفیت برای شما عزیزان آماده کردم.
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:جدید ترین تریلر از گیم پلی بازی FarCry 3 , ] [ 18:40 ] [ مهدی ]
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:FarCry 3, ] [ 16:17 ] [ مهدی ]
Need for Speed Most Wanted (2012)موضوعات مرتبط: برچسبها: [ شنبه 23 دی 1391برچسب:بازی های زیبایی این5ماه اخر امده, ] [ 16:11 ] [ مهدی ]
مدیر عامل استودیو Crytek، آقای Cevat Yerli اینبار با سخنانی محکم بازگشته است. آقای Yerli مدت ها است که در رابطه با سری Crysis همگان را شگفت زده کرده و در انتظار نگاه داشته است.
امروزه بسیاری از PC گیمرها منتظر سومین نسخه از این سری بزرگ هستند که تاکید بسیار زیادی بر روی سیستم ها مدرن امروزی خواهد داشت که در هیچ عنوان دیگری مشاهده نشده است. شایان ذکر است که این عنوان تنها قابلیت DX11 را دارا خواهد بود که گروهی از PC گیمرها را نا امید کرده است.
امروز، آقای Yerli ضمن گفتگو با videogamer اذعان داشت که نسخه PC عنوان Crysis 3، یک رقیب برای قابلیت های گرافیکی نسل بعد کنسول ها خواهد بود.
وی اظهار داشت: " به همین دلیل است که ما 2 سال پیش گفتیم که عنوان Crysis 3 یک عنوان نسل بعد به شمار میآید. ما این کار را بدون دانستن مشخصات کنسول های نسل بعد انجام دادیم. اما بیشتر از چیزی که ما تا کنون انجام داده ایم نخواهد بود. و در نهایت به این موضوع خواهد رسید که ما در این مورد درست گفته بودیم."
آقای Yerli هم چنین عنوان کرد که Crysis 3 کنسول ها را به حد نهایی خود خواهد رساند و حتی 1% هم باقی نخواهد گذاشت. آقای Yerli توضیح داد که او از دید هنری به موضوع نگاه نمیکند بلکه از دید تکنولوژی به موضوع نگاه میکند. البته، شاید سبک هنری Crysis 3 به مذاق بازیکنان خوش نیاید. اگر چه آقای Yerli معتقد است که Crysis 3 تاکید زیادی نیز بر روی کنسول ها خواهد داشت که پیش از این در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است.
وی تصریح کرد: " هیچ عنوانی از نظر تکنیکی در این کنسول ها بهتر از Crysis 3 نخواهد بود. بیشتر عناوین از نظر تکنیکی حتی نزدیک به Crysis 2 نیز نیستند. من در مورد سبک هنری بازی حرف نمیزنم - هنر یک مفهوم ذهنی است، بلکه حقیقت اصلی چیزی است که ما در نسخه های Xbox 360 و PS3 عنوان Crysis 2 قرار دادیم. من هنوز باید عنوانی را که چنین کاری انجام دهد را ببینم."
آقای Yerli هم چنین اظهار داشت که او رقابت با عناوینی چون Gears Of War و Halo را پذیرفته است.
عنوان Crysis 3 در تاریخ 19 فوریه 2013 بر روی هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ شنبه 23 دی 1391برچسب:نسخه PC بازی Crysis 3 از لحاظ گرافیکی رقیبی برای نسل بعد کنسول ها خواهد بود, ] [ 16:9 ] [ مهدی ]
کتاب تاریخ جهان را در بازیهای قبلی این سری ورق زدیم…از جنگ های صلیبی نکاتی آموختیم و با روم در زمان رنسانس آشنا شدیم و توفیق هم صحبتی با لئوناردو داوینچی را داشتیم.حال میخواهیم سراغ برهه ی دیگری از تاریخ بشریت برویم و ببینیم که در امریکا چه گذشت و چه شد که واشنگتن لقب اولین رئیس جمهور امریکا را به خود نسبت داد.برای اینکار کافیست یک باز بازی AC3 شاهکاری دیگر از ابر کمپانی Ubisoft را تجربه کنیم. اطلاعات بازی: داستان: داستان بازی از آنجا شروع می شود که دزموند مایلز همراه با پدرش ویلیام (William) و دوستان همیشگی خود یعنی شان (Shaun) و ربکا (Rebecca) به کمک Apple of Eden ،غاری را در شهر بوستون پیدا می کنند. مکانی که تمام داستان بازی از آنجا شروع می شوند و وقوع حادثه ای تلخ که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ رخ می دهد را پیش بینی میکند. اینبار دزموند به دلیل خونریزی بیهوش میشود و دوستانش او را در دستگاه Animus قرار می دهند به امید آنکه باز هم او هوشیاری خود را به دست بیاورد. اما صحنه ای عجیب می بینیم؛ دزموند در نقش فردی به نام هیتم کنوی (Haytham Kenway) قرار می گیرد. هیتم در لندن شخصی را به قتل می رساند و مدالی که به همراه دارد را می دزدد! مدالی که به اسم Those who came Before شناخته شده است و در شهر Boston واقع شده است. بازی به سال های ۱۷۲۰ به بعد می رود. هیتم از لندن به آمریکا می آید و در برهه ای قرار میگیرد امریکای تازه کشف شده در حال تجربه انقلابی است که سرنوشت دنیا را تغییر می دهد. او پس از رسیدن به شهر Boston موفق می شود مکانی که به جست و جویش بوده را پیدا کند. در این بین، اوگروهی از سرخ پوست ها را می بیند و با زنی به نام زیو (Ziio) آشنا می شود. زن به هیتم کمک می کند تا ژنرال براداک (Braddock) را از بین ببرند. هیتم به همراه زیو به غاری اسرار آمیز بازمی گردند، اما موفق به باز کردن آن نمی شوند. پس از این اتفاقات بازی به زمان حال بازمی گردد. پس از مدتی دزموند مایلز دوباره به ویله ی انیموس به گذشته برمی گردد. کودک سرخپوستی را میبیند که در قبیله ای به نام موهاک زندگی میکند و مادرش زیو و پدرش هیتم است. موهاک توسط یکی از دوستان هیتم که چارلز لی (Charles Lee) نام داشت، وحشیانه به آتش کشیده می شود و مادر کودک سرخپوست در این حمله وحشیانه کشته می شود. بازی به سال های آینده و زمان جوانی آن کودک می رود. سرنوشت برای او ماجراهای تازه ای رقم زده است. کودک Ratonhnhaké:ton نام دارد ولی همه ی ما او را به نام Connor میشناسیم..وی در این بازی در چالشی بزرگ نیز قرار دارد و گرفتار جنگ بین نیروهای قبیله ای که در آن رشد پیدا کرده و استعمار گران انگلیسی که کل امریکا را از آن خود می دانند شده است،اما در نهایت تصمیم قطعی خود را میگیرد که انتقامی سخت از استعمارگران انگلیسی بگیرد. او برای رسیدن به این هدفش به فرقه ی بزرگ و قدرتمند اساسین ها می پیوندد. سختی های روزگار از او انسانی قدرتمند ساخته است که از همان اوایل نشان میدهد بسیار در فراگیری رزم استعداد دارد. وی به دلیل زاده شدن از مادری سرخپوست از قبیله موهاک توسط جنگ جویان بزرگ این قبیله تعلیم دیده است و دیری نمی پاید که به یک قاتل حرفه ای و استاد در فنون مختلف یه به اصطلاح یک Master Assassin تبدیل میشود.. کانر رویای جهانی که در آن مردم بتوانند به دور از هرگونه آزار و اذیتی در کنار هم و در آزادی زندگی کنند را در سر خود می پروراند. با پیشروی در داستان بازی او بیش از پیش قوی می کند و حس مبارزه در مقابل انگلیسی ها و تمپلار ها؛ ارزش های اخلاقی و قهرمانانه او را می پروراند تا در نهایت کانر کنوی (Connor Kenway) در طول داستان بازی به یک شخصیت کامل و اساسینی قدرتمند تر از همیشه مبدل می گردد. کانر ناخواسته درون ماجرایی قرار می گیرد که خطرات زیای انتظارش را میکشند. او برای پیدا کردن جواب سوالاتش، راهی شهر بوستون می شود و فردی به نام آشیلز (Achilles) قبول می کند تا کانر را به یک Assassin جدید تبدیل کند، و به او آموزش دهد تا بتواند با Templarها مبارزه کند و افراد کلیدی آن ها را از بین ببرد. در بین این افراد نام هیتم کنوی هم دیده می شود. در چند ساعت اول، بازی بیشتر سعی می کند تا شما را برای شرایط جدیدی که روبرو می شوید،آشنا کند. محیط و زمان بازی تغییر کرده است ؛بنابر این، نیاز به این موضوع که بازیکنان کم کم با محیط و داستان بازی ارتباط برقرار کنند، به شدت حس می شد و سازندگان نیز به خوبی توانسته اند از پس این کار برآیند. آن ها به یکباره شما را در محیطی ناآشنا و جدید قرار نداده اند و کنترل یک شخصیت جدید مجهول الهویه را به شما واگزار نمی کنند. بازی به خوبی با نمایش دادن یک پیش زمینه از اتفاقات رخ داده، شما را درگیر خودش می کند. این پیش زمینه این سوال را در ذهن شما تداعی میکند که آیا پدر کانر یک تمپلار بوده؟ و در این صورت آیا کانر که یک اساسین هست،پدرش را خواهد کشت؟ یکی از تفاوت های بزرگ کانر با شخصیت های قبلی این سری، این است که کانر هیچ حرفی را بدون هدف نمی زند و به قول معروف با سیاست تر نسبت به شخصیت های قبلی این سری رفتار میکند و از به زبان آوردن سخنی که ممکن است در آینده پشیمانی برای او به ارمغان بیاورد خودداری میکند. به نوعی هم می توان گفت که بار سیاسی این بازی بسیار شده است،خیلی از طرفداران به این موضوع که چرا در بازی دشمنان انگلیسی هستند اعتراض کردند که سازندگان درباره ی این موضوع گفتند که دشمن اصلی اساسین ها تمپلار ها هستند و انگلیسی ها در این بازی نقش تمپلار را دارند و هدف اصلی کانر و اعضای گروه اساسین هیچ وقت مردم کشور خاصی با ملیت خاصی نبوده است برای مثال اعراب در AC1 ،رومیان در AC2 و AC Brotherhood و… تمپلار بوده اند و هدف ملیت خاصی نبوده است گیم پلی: موضوعات مرتبط: برچسبها: [ شنبه 23 دی 1391برچسب:مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassin’s Creed 3, ] [ 15:44 ] [ مهدی ]
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود – 59 مگابایت | لینک کمکی
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:والپیپرهای با کیفیت HD و زیبا از بازی ها, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]
پسورد فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود – 64.2 مگابایت | لینک کمکی
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:مجموعه ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers, ] [ 21:18 ] [ مهدی ]
عنوان شوتر Ghost Warrior از جمله عنوان هایی بود که میتوانست خود را جزو بهترین ها نشان دهد ولی عنوان موفقی نتوانس ظاهر شود دلیل هم این بود که کنترل AI نامناسب و داستان پراکنده و موارد دیگر این عنوان را متوسط نشان داد.حال ساخت شماره دوم این سری در حال ساخت است و با بسیازی از تغییرات بزرگ و کوچک که اولین و جالب ترین تغییر در موتور بازی است
مکان هایی که شما در آن حضور دارید منطقه های کوهستانی و سرد و بوسنی و مناطق جنگلی گرم سیری است و وجود آن ها توسط City Interactive تایید شده است.در اولین تصاویر و اطلاعات منتشر شده متوجه شدیم شما در هیمالیا و اطراف آن باید به انجام ماموریت های بپردازید که وجود معماری های خاص آن منطقه با پوشش گیاهی آن به زیبایی شبیه سازی شده بود و شما طبق گفته City Interactive میتوانید با محیط خود رابطه خوبی برقرار کنید و شاهد تفاوت های معقول نسبت به شماره اول مشاهده خواهید کرد البته طراحی در Sniper: Ghost Warrior 2 بر پایه سراحی رئالیسم و همانند آن بنا شده پس باید یک شبیه ساز جنگ و محیط را مشاهده کرد. بعد از این موارد با دیگر سلاح ها و وسایل موجود در Ghost Warrior 2 روبرو شدیم بعد از آن دمویی به نمایش در آمد که وضعیت کلی بازی را نشان میداد و در ابتدا شما در میان درختان در یک روز با هوای خوب مخفی شده بودید که با عبور دشمنان از روی پل باید از پست آن ها را مخفیانه از بین میبردید و این روش در شماره قبل نیز وحود داشت که با وجود هوش مصنوعی و انیمیشن های نه چندان جالب به گیم پلی بازی و مخفی کاری بودن آن صدمه میزد ولی با مشاهده دمو شما با یک چاقو به آرامی از پشت سر به یکی از دشمنان حمله کردید و حال دشمن دوم که جلوی شما قرار دارد غافل گیر شده به سوی شما میخواهد تیر اندازی کند ولی با پرتاب چاقو به سمت او دشمن از بین رفت که این سیستم جدید یعنی از بین بردن دوپشمن اول با چاقو و کشتن دومی با پرتاب چاقو میتوانید بسیار برای بازیباز جالب باشد و حس مخفی کاری را بیشتر کند.حرکت تیم شما به سمت معبد خرابه در هیمالیا جزابیت خاصی به بازی داده بود بلکه وجود محیط های بسیار خوب و تناسب با منطقه پوشش گیاهی که داشت مبارزه را هم جالب تر کرده بود. درباره جزئیات کلی بازی میشود به نکات مختلفی اشاره کرد که از جمله آن ارتقا موتور بازی است و استفاده از Cry Engine 3 که باعث شده محیط های واقعی و زیبا و ترکیب با نورپزدازی هنرمندانه بوجود آورد و کیفیت این کار در منطقه هیمالیا بیشتر خودش را نشان میداد و البته جنگل های گرم سیری و منطقه بوسنی نیز با گرافیک و طراحی هنری خاص همراه خواهد بود و این که محیط های شما کاملا جدید و جزاب هستند از جمله محیط های جزاب و دیدنی بازی در منطقه Sarajevo که دشمنان و نیروی تک تیر انداز ها در حال نبرد بودند و آتش و رگبار حملات به زیبایی در محیط خاص با گیاهان و درختان اتمسفر خاص به بازی داده بود.یکی دیگر از جزئیات حالب که در این شماره وجود دارد دقت شما در تیراندازی است به عنوان مثال شما با سرعت به سمت منطقه ای حرکت کرده اید و حالا نفس شما که به دلیل حرکات بیشتر و فرار از دست دشمنان بیشتر شده دقت تیر اندازی شما نیز بهم میخورد و نشانه گیری برای شما سخت میشود همینطور مکان های که در آن به مبارزه میپردازید نیز در مبارزه شما تغییراتی اینجاد میکند.
جنبه های سینمایی بازی نیز بسیار خوب شده البته از تصاویر و ویدئو ها میشود این را دریافت که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.از دیگر موارد هلیکوپتر ها هستند که شبیه سازی خاص روی آن ها انجام شده و در قسمت هایی باید آن ها را نابود میکردید و با شلیک به سوی آن هلیکوپتر را نابود میکردید.نگاه دقیق تیم سازنده به محیط ها واقعا خوب است چرا که محیط هایی مثل هیمالیا دارای معابد و منطقه های خاص هستند و خرابه های آن نیز با دقت خاصی بوجود آمده است به طوری که شما در بازی شاهد طراحی هنری و کیفیت خوب این مناطق را میبینید. درباره محیط های موجود همانطور که اشاره شد مراحل در مناطق بوسنی و هیمالیا و مناطق جنگلی گرم سیری اتفاق می افتد و این مناطق ببسیار بزرگتر و انبوه تر از شماره قبل هستند و میتوانید در آن به چند روش از نقاط مختلف ماموریت ار انجام دهید.یکی از توانایی ها جدید شما در بازی کشتن ناگهانی و حمله برنامه ریزی شده است که البته در بعضی از مناطق قابل انجام هست به این صورت که شما یکی از دشمنان را انتخاب کرده و بعد همراه شما شخص دیگر را انتخاب میکند بعد از کشتن دو نفر بقیه سربازان که در دمو مشاهده کردیم سه نفر بودند را با حرکت ترکیبی شلیک و کاور از بین بردیم. داستان و ماموریت اصلی در Ghost Warrior 2 از آن جایی شروع میشود که نیروی ex-Delta از گروه تک تیر انداز ها که بیشتر به گروه امنیتی مخفی مشهور هستند و این گروه توسط Cody “Sandman” Anderso یکی از اشخاص مهم در این نیرو اداره میشود و در طول بازی شما در چهار قسمت از داستان بازی کنترل کاپیتان Cody “Sandman” Anderso را در اختیار دارید.قبل از انجام هر ماموریت شما یک محتوی کلی از مرحله ای که باید در آن ماموریت ها خود را به انجام برسانید دریافت میکنید و این قابلیت از ویژگی های جدید در بازی است. شما در Ghost Warrior 2 این توانایی را دارید که قبل از انجام ماموریت یه نمای کلی از بازی داشته باشید و حتی در میدان جنگ نیز یه نمایی را از حضور دشمنان و ترکیب حرکت آن ها را داشته باشید که بسیار مفید خواهد بود و اینکه جنبه مخفی کاری نیز بهتر در بازی انجام میشود.شما در بعضی مناطق با کمبود اسلحه و مهمات روبرو هستید پس باید فقط مخفی کاری داشته باشید یا کلا دشمنان را از بین نبرید ولی در دیگر مراحل شما دو راه دارید که یکی مخفی کاری و دیگری کشتن و زدن به دل دشمن است که در روش دوم کار شما شخت میشود زیرا دشمنان اگر در منطقه ای به صورت متمرکز حضور داشته باشند گروهی به سوی شما حمله کرده و باعث کشته شدن میشود. جزئیاتی که در Sniper: Ghost Warrior 2 وجود دارد :
Sniper: Ghost Warrior 2
سازنده : City Interactive موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:اطلاعاتی در باره ی بازی Sniper: Ghost Warrior 2, ] [ 21:17 ] [ مهدی ]
انگردی بردز (پرندگان خشمگین) به قدری معروف شده که نیازی به توضیح بیشتر نباشد. اما مانند هر قسمت در این قسمت هم ویژگی ها و کاراکتر های ویژه ای تدارک دیده شده که به اتفاق می خوانیم. این نسخه از پرندگان خسمگین هم مانند نسخه اسپیس (فضا) در کهکشان اتفاق می افتد. پرنده تپل قرمز را که یادتان هست؟ اینجا یک شمشیر باز سامورایی ( که در داستان چگونگی اش را می بینیم) شده، پرنده زرد (چاک) اینجا یک اسلحه لیزری 3 تیره برای جنگ با دشمنان دارد، ترنس (برادر بزرگ) از آنجایی که خیلی تپل و بی خاصیت است با هر بار افتادن همه چیز را داغان می کند، استلا (پرنده کوچک صورتی) و … تنها بخشی از کاراکتر های این بازی هیجان انگیز هستند. اگر اندروید دارید و حوصله تان سر می رود دانلودش را بهتان توصیه می کنم.
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود بازی Angry Birds نسخه جنگ ستارگان برای اندروید, ] [ 21:15 ] [ مهدی ]
[ جمعه 22 دی 1386برچسب:تصاویر زیبای gta v, ] [ 20:1 ] [ مهدی ]
هنوز کسی نمیداند که قسمت پنجم از سری بازیهای GTA دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهد شد، اما بازیبازها و رسانههای دنیای گیم در یک مورد توافق دارند: GTA V هم مانند قسمتهای قبلی یک پدیده خواهد بود. اگر چه خیلی از سیاستمدارهای آمریکایی بعد از واقعه کشتار اخیر، بازیهای کامپیوتری و به ویژه سری GTA را تحت فشار رسانهای قرار دادند، اما خبرها از آغاز تبلیغات این بازی بزرگ ۲۰۱۳ خبر میدهد. موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:تبلیغات GTA V شروع شد : پوستر و تصاویر جدید از بازی, ] [ 19:54 ] [ مهدی ]
GTA V به طور رسمی تأیید شد 25 اكتبر: Rockstar سرانجام لوگوی بازی بعدی GTA را عرضه می كند و طی این تصویر از بازی، متوجه می شویم كه اولین تریلر آن در تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد. تكنولوژی MotionScan در این بازی استفاده شده است 21 جولای: شایعه شده که تكنولوژی گران و البته فوق العاده بازی L.A. Noire در این بازی وجود دارد. برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی Team Bondi طی مصاحبه ای كه داشته، می گوید كه Rockstar این تكنولوژی را برای بازی خود در نظر گرفته است. هر چند، وقتی كه از او سوال می شود كه آیا GTA V از این تكنولوژی استفاده می كند، او كمی در این مورد شكاك می شود و می گوید: "GTA خیلی بزرگ است، پس بزرگترین مشكل این است كه گروه بازیگرها چقدر بزرگ خواهد شد و چه تعداد دیالوگ برای ضبط شدن نیاز هست." در 24 می، Rockstar می گوید كه استفاده از تكنولوژی MotionScan در L.A. Noire خیلی گران بوده و به نظر می رسد كه آن ها از استفاده مجدد آن دلسرد شده باشند. هر چند در دو آگهی كاری كه از طرف Rockstar North منتشر شده، آن ها به افرادی برای انیمیشن صورت نیاز داشته اند كه به نظر از تكنولوژی سنتی و معمول استفاده خواهد كرد، ولی معلوم نیست که این تكنولوژی برای چه بازی ای استفاده خواهد شد. با توجه به بزرگی GTA و شخصیت های زیاد آن، تكنولوژی MotionScan خیلی گران بها خواهد بود. هر چند شاید GTA بعدی از این تكنولوژی استفاده كند. GTA V در زمان عرضه كنسول Wii U عرضه خواهد شد 21 جولای: در E3 2011، وقتی كنسول جدید Nintendo معرفی شد، خیلی از شایعات به این موضوع اشاره می كردند كه GTA V در این كنفرانس نشان داده خواهد شد و حتی این بازی یك عنوان Launch برای Wii U خواهد بود. كنفرانس Nintendo تمام شد و خبری از GTA V نبود تا اینكه استراس زلنیک (Strauss Zelnick) از Take Two طی یك مصاحبه اشاره كرد كه احتمالاً Rockstar بازی را برای Wii U هم خواهد ساخت. او می گوید: "Rockstar پلتفرم را دیده و خیلی از آن خوشش آمده است." اگر Nintendo نشان دهد كه كنسول Wii U می تواند از نظر اقتصادی موفق باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد كه آن ها برای این كنسول هم بازی نسازند. با این حال، سخت می توان تصور كرد که GTA V برای Wii U عرضه شود و احتمالاً این بازی مدت زیادی است كه برای Xbox 360 و PS3 در دست ساخت است. GTA V در سال 2012 عرضه خواهد شد 1 جولای: در E3 2011 شایعات زیادی وجود داشتند كه بازی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، چون یك سری شایعات در مورد شخصیت ها و شهر بازی به گوش رسیده بودند. بازی در این نمایشگاه معرفی نشد، ولی طبق روند تبلیغاتی Rockstar، به نظر بازی در سال 2012 عرضه خواهد شد. همچنین Take Two اخیراً اشاره كرده كه این شركت به شدت مشغول كار روی چندین پروژه است. جسی دیوینیچ (Jesse Divinich) آنالیزور بازی ها می گوید: "به شخصه فكر می كنم که بازی، در ماه نوامبر سال 2012 عرضه خواهد شد. بازار به شدت پر از بازی های FPS شده است و به نظر می رسد که همه تشنه سبك اكشن Sand-Box باشند." هر چند مدرك محكمی برای این حرف وجود ندارد، ولی GTA IV كه در سال 2008 عرضه شد، 4 سال در دست ساخت بود و سال 2012 برای GTA V به نظر منطقی است. خصوصاً اینكه Rockstar هم اكنون موتور RAGE را به صورت آماده در اختیار دارد. حضور شخصیت های آشنا در GTA V 29 مارچ: در بازی های GTA رسم است كه بعضی شخصیت های قبلی این بازی در نسخه های جدید حضور داشته باشند. در این راستا، سایت Kotaku به تازگی تأیید كرد كه GTA V چندین شخصیت قابل بازی خواهد داشت. پاتریک مکرئاری (Patrick" Packie" Mcreary) از GTA IV در تیتراژ پایانی به فرودگاه می رود. آیا او در GTA V حضور دارد؟ به نظر می رسد جیمز پدیستون (James Pedeaston) كه در سریلانکا دستگیر شد، یكی از شخصیت های GTA V باشد. در كل، احتمال بسیار بالایی وجود دارد كه شخصیت های قبلی این سری بازی را در GTA V هم مشاهده كنیم.
در GTA IV و DLCهای آن ما در نقش چند شخصیت قابل بازی قرارمی گرفتیم و به نظر می رسد که حالت مشابهی در GTA V وجود داشته باشد. همین الان كه مشغول نوشتن این مطلب بودم، سایت Kotaku اعلام كرد كه این موضوع صحت دارد. ممکن است که برادران دسیلوا (De Silva) یكی از شخصیت های اصلی باشند. سایمون (Simon)، آلبرت (Albert) و کوین (Kevin) سه برادری هستند كه به احتمال زیاد حضور دارند. حتی به نظر یك مأمور FBI هم یكی از شخصیت های بازی است. ما احتمال می دهیم که حداقل سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود داشته باشد. بخش چندنفره برای GTA V وجود دارد 8 مارچ: در یك آگهی شغلی، Rockstar به چندین نفر برای بخش چندنفره یك بازی نیاز داشت. آگهی به این شرح بود: "ما به دنبال یك برنامه نویس گیم پلی مرتبط به بخش چندنفره هستیم كه روی كنسول های PS3 و Xbox 360 كار كند." حال ممكن است که این آگهی برای Max Payne 3 هم بوده باشد، ولی به نظر می رسد که در بازی بعد با بخش چندنفره بسیار قوی همانند GTA IV و Red Dead Redemption روبرو باشیم. بازی در هالیوود اتفاق می افتد 7 مارچ: یك سری اطلاعات از Rockstar به صورت مخفیانه به بیرون درز پیدا كرده بود كه احتمالاً بازی در شهر هالیوود و Vinewood و همچنین Los Santos اتفاق می افتد. سایت Kotaku تأیید كرد كه بازی در شهر Los Angeles اتفاق می افتد. با این تفاسیر، پس از San Andreas دوباره به كالیفرنیا بازخواهیم گشت. در كل، به نظر می رسد که وسعت نقشه بازی بسیار عظیم باشد و مناطق زیادی را پوشش دهد. كارمندان و وكلای فاسد در GTA V 25 فبریه: یك سری اطلاعات از شخصیت های بازی عرضه شده بود كه به نظر بازی، بانكداران و وكلای فاسد را مسخره خواهد كرد. هنوز معلوم نیست که آیا شخصیت های اصلی چنین آدم هایی هستند و یا بعضی از مأموریت ها به اینگونه اشخاص ربط دارند. موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:تمام شایعات GTA V, ] [ 19:46 ] [ مهدی ]
سازمان International Data Corporation در تازه ترین آماری که منتشر کرده، به این موضوع اشاره کرده که Sony توانسته تا کنون 77 میلیون کنسول بازی راهی بازار کند. این در حالی که است که Microsoft تا کنون 76 میلیون Xbox 360 راهی بازار کرده است. البته این سازمان اعلام کرده که این آمار تنها مربوط به کنسول های عرضه شده در بازار است (کنسول هایی که راهی فروشگاه ها و خورده فروشی ها می شوند) و ارتباطی با فروش آنها ندارد. البته این آمار هنوز از سوی Sony و یا Microsoft تایید نشده است. IDC اعلام کرده بیش از 50 میلیون کنسول Wii U نیز تا سال 2016 راهی بازار می شود. این سازمان به این موضوع نیز اشاره کرده که روند فروش کنسول های Xbox 360 و PS3 روبه کاهش است و بازار نیاز به عرضه کنسول های جدید دارد. موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:جدیدترین آمار از میزان تولید کنسول های Xbox 360 و PS3, ] [ 19:38 ] [ مهدی ]
حجم: 93.36 MB موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی زیبای God of War: Ascension, ] [ 17:21 ] [ مهدی ]
حجم: 51.49 MB موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی Crysis 3, ] [ 17:18 ] [ مهدی ]
درباره ضعف بازیسازی ژاپنی ها در سال های اخیر و تبدیل غرب به قدرت بازیسازی دنیا صحبت های زیادی شده است. بازی های شرقی در این روزها بسیاری از طرفدارانشان را از دست داده اند و حتی بازیکنان شرقی نیز بیش از پیش به بازی های غربی علاقه مند شده اند. تکنولوژی های غربی در ساخت بازی های کامپیوتری بیشتر از تکنولوژی های شرقی مورد استفاده می گیرند و حتی این موضوع یکی از دلایلی است که شرقی ها نمی توانند بازی هایی با کیفیت محصولات غربی راهی بازار کنند. شرقی ها نمایش خوبی در برابر سایر کمپانی های بازیسازی در سرتاسر دنیا روی کنسول های PS3 و Xbox 360 نداشتند، اما با عرضه Kinect شرایط کمی متفاوت شد. Kinect به عنوان یک تکنولوژی و محصول غربی، فروش بسیار خیره کننده ای داشت و باعث شد که فروش Xbox 360 نیز افزایش پیدا کند. اما در ژاپن این کنترلر، همان طور که Xbox 360 با موفقیت بزرگی روبرو نشد، به مکان خاصی دست پیدا نکرد. حال نکته جالب اینجاست که بازیسازان ژاپنی بازی های بسیار خوبی را برای این کنترلر راهی بازار کردند که غربی ها توانایی ساخت آن را نداشتند. بازی ای مانند Body and Brain Connection که توسط Namco Bandai ساخته شد، از جمله این آن ها است. اکنون یکی دیگر از استودیوهای ژاپنی در حال به پایان رساندن بازی جدیدش برای Kinect است که Crimson Dragon نام دارد. گروهی که قبلاً بازی Panzer Dragon را برای Xbox راهی بازار کرده بودند، در حال ساخت این بازی هستند، اما چه می شود که استودیوهای کوچک ژاپنی توانایی ساخت چنین بازی های موفقی را روی Kinect پیدا می کنند؟ تاکاهیرو فوکودا (Takahiro Fukuda) که در سمت مدیریت استودیوی Land Ho قرار دارد و در ساخت این بازی با استودیوی Grounding Inc همکاری می کنند، می گوید: "اکثر بازی هایی که ما در حال ساخت آن ها هستیم، برای Kinect بوده و هدفمان هم بازار غرب بوده است. در حقیقت کمپانی ما به شکل کاملاً غربی به کار خودش ادامه می دهد تا بتواند بازی های خوبی را عرضه کند." فوکودا در ادامه می گوید: "ساخت بازی برای Kinect بیشتر مربوط به آن ایده ای می شود که شما در سر دارید. Xbox در ژاپن چندان بزرگ نیست و به همین دلیل بازار Kinect نیز کمتر از Xbox است. چیزهای کوچکی وجود دارند که ما باید به آن ها توجه کنیم، اما همین چیزهای کوچک باعث می شوند که جهش های بسیار بزرگی را داشته باشید. به طور کلی، ما اصلاً نگران بازار ژاپن برای ساخت بازی های Kinect نیستیم." صحبت های فوکودا به این دلیل است که آن ها بازی برای غربی ها خلق می کنند. به همین دلیل برای آن ها چندان مهم نیست که محصولاتشان در ژاپن فروش می کنند یا خیر. او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "زمانی که Xbox عرضه شد، من فکر کردم که این کنسول تنها برای بازیکنان حرفه ای ساخته شده، اما هر چقدر که از زمان عرضه آن گذشت، متوجه شدم که این کنسول برای بازیکنان معمولی نیز بسیار مناسب است. خود کنسول بیشتر برای بازیکنان حرفه ای مناسب است، اما بازی های زیادی برای بازیکنان معمولی روی آن عرضه شده اند. Kinect نیز باعث شد که این موضوع شکل تازه ای روی Xbox به خودش بگیرد و بازیکنان بیشتری به سمت این کنسول بیایند. Kinect بازی های سبک تر و آسانتری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و بر خلاف بازی های بزرگ بازار، بازیکنان بیشتری را به سمت بازی کردن جلب می کند." مشکلات در بازاریابی برای بازی های Kinect در یک طرف قرار دارد و از طرف دیگر مشکل ساخت بازی برای Kinect در ژاپن بیشتر از غرب است. در ژاپن باید یک دفتر بزرگ داشته باشید و پول زیادی نیز موجود باشد تا بتوانید یک بازی تولید کنید. ساخت بازی برای یک کنترلر حسی به مراتب سخت تر از ساخت بازی های معمولی است و به همین دلیل به فضا و زمان بیشتری نیاز دارد. فوکودا می گوید: "ما بازی آخر خودمان را برای Kinect ،Move و Wii عرضه کردیم و به همین دلیل بیش از 50 درصد فضای دفتر کار به این کنترلرها اختصاص داده شده بود تا بتوانیم بازی ها را به خوبی تست کنیم. حتی برنامه نویس ها نیز به این فاصله نیازمند بودند تا بتوانند کدهایشان را اصلاح کنند. این موضوع هزینه بیشتری را نیز در بر دارد." آن ها با ساخت بازی های قبلی، مسیری را به وجود آوردند که اکنون می توانند به وسیله آن بازی Crimson Dragon را به راحتی راهی بازار کنند. فوکودا می گوید: "ما همیشه می خواستیم رو به جلو حرکت کنیم. به همین دلیل از ساخت بازی های Arcade شروع کردیم. ما بازی های زیادی را در سبک Action-Arcade راهی بازار کرده بودیم و می دانسیتم که به چه صورت باید فعالیت کنیم. با همین روش برای Wii ،Kinect و Move بازی می سازیم، چرا که می دانیم این سبک برای کنترلرهای حرکتی بسیار موفقیت آمیز است. استودیوی Land Ho مدت زیادی است که برای کنترلرهای حرکتی در حال ساخت بازی است و بازار این سبک از بازی ها را گسترش داده است. این کار بسیار هیجان انگیز و هنوز هم سرگرم کننده است و برای مدت زمان طولانی ای به همین صورت باقی می ماند. همیشه هم بازار خوبی برای این بازی ها وجود دارد." موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:تکنولوژی غربی, خلاقیت شرقی, ] [ 17:14 ] [ مهدی ]
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:سم حرفه ای!, ] [ 17:12 ] [ مهدی ]
تیم ویلیتس، کارگردان استودیوی id Software بهترین بازی برای من همیشه DOOM بوده است! من نسخه Shareware این بازی را در سال 1994 دانلود کردم. در مرحله اول بازی در قسمت E1 و M1 بودم. تازه داشتم با محیط بازی آشنا می شدم و با تفنگم تیراندازی می کردم که به اتاقی رسیدم و در آن را باز کردم. آن در من را وارد دنیای جدیدی کرد و در آن زمان متوجه شدم که چه کاری باید انجام دهم. من باید بازی بسازم. در حقیقت من از همان جا برای بازی DOOM مدهای مختلف ساختم. بعد از آن هم آنقدر خوش شانس بودم که در id کار کردم. الان 18 سال است که در اینجا کار می کنم و هر روز برای کاری که انجام می دهم، هیجان زده هستم. خوشحال هستم که روی بازی هایی کار کرده ام که تأثیر زیادی روی این صنعت داشته اند.
من همیشه بازی می کردم و 8 سالم بود که یک Commodore 64 داشتم. من به وسیله آن موسیقی می ساختم و پس از آنکه Amiga آمد، دیدم که خیلی ها چیزهای مختلفی به وسیله آن خلق می کنند. من ساخت موسیقی و برنامه نویسی را دوست داشتم و این ها را در کنار هم قرار دادم و اکنون کار می کنم. در این روزها ما در IO بازی هایی مانند Kane & Lynch و Freedom Fighters را ساختیم که خیلی سینمایی بودند. من همیشه این قسمت را خیلی دوست دارم که در آن چیزی خلق می کنی که مردم را هیجان زده می کند.
من از میانگین سنی بازیکنان کنونی بزرگتر هستم، پس با بازی های کامپیوتری بزرگ نشده ام. من با شطرنج، Monopoly و Checkers بزرگ شدم. هیچ بازی ای مانند یک بازی صفحه ای نمی تواند کودکان را هیجان زده کند. زمانی که با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم، دیگر شطرنج بازی نکردم. در سال 1978 بود که من D&D را بسیار بازی کردم. بعداً با افرادی آشنا شدم که برای DC کمیک می نوشتند و این بازی را با آن ها انجام می دادم. من تجربه ای دارم که شاید خیلی ها اکنون آن را نداشته باشند. من به تازگی شانس این را پیدا کردم که بازی بسازم و بازی های نقش آفرینی و RTS را بسیار دوست دارم. من بازی کردن را با Atari 2600 و NES شروع کردم. بعداً هم Apple II داشتم و اینجا بود که به بازی های کامپیوتری علاقه مند شدم، اما هیچکدام از آن بازی ها حس بازی D&D را به من منتقل نمی کردند. من 23 سال در این صنعت بودم، اما مانند آن حس را دیگر ندیدم. اینجا بود که به خودم گفتم باید دست به ساخت یک بازی خلاقانه بزنم. با خودم گفتم که در این مدت چه بازی هایی ساخته نشده اند؟ چه بازی هایی به این سبک که من دوست دارم ساخته نشده اند؟ به همین دلیل بود که دست به ساخت بازی زدم.
بازی ها به شما این اجازه را می دهند تا در هر زمانی که خواستید، به فضا بروید. بازی ها می توانند دریچه های بزرگی را روبروی شما باز کنند که قدرت زیادی را به شما می دهند. شما را به دنیاهای مختلفی می برند و تجربه های گوناگونی را برای شما به همراه می آورند. در دنیای بازی ها همیشه با یک چیز درگیر هستید و این چیزی است که باعث می شود تا بازی کنید. من بازی Far Cry 2 را خیلی دوست داشتم، چون دقیقاً چیزی بود که دوست داشتم همیشه بازی کنم. همین شد که من سعی کنم تا چیزی خلق کنم که مردم در آن آزادی عمل داشته باشند.
من از 14 سالگی با Commodore 64 شروع کردم. در آن زمان ما در دانشگاه یک لیگ بسکتبال راه انداخته بودیم که من را خیلی تحت تأثیر قرار می داد و در آن همیشه با افراد مختلفی بازی می کردیم. بعد به سراغ بازی های Madden رفتیم. اینجا بود که من کارم را در صنعت بازی شروع کردم و به EA ملحق شدم و روی سری بازی های Madden برای 5 سال کار کردم. موضوع جالب اینجا بود که من همیشه بسکتبال را بیشتر دوست داشتم! موضوعات مرتبط: برچسبها: [ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت دوم), ] [ 17:11 ] [ مهدی ]
چرا بازی می کنیم؟ برای اینکه وقت خود را بگذرانیم؟ برای اینکه تجربه ورود به دنیایی تازه را کسب کنیم؟ برای اینکه می خواهیم هیجان های نامتعادل را بدست بیاوریم؟ شاید هر بازیکنی، دلیلی برای این سوال داشته باشد، اما مجله XBOX World با طرح چنین سوالی به سراغ بازیسازان مطرح دنیا رفته و از آن ها درباره این موضوع سوال کرده است. بقیه در ادامه مطالب
موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت اول), ] [ 17:8 ] [ مهدی ]
موضوعات مرتبط: برچسبها: [ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:Project Shield کنسول بازی جدید NVIDIA, ] [ 21:31 ] [ مهدی ]
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:بنر چند بازی, ] [ 21:22 ] [ مهدی ]
اگر نگاهی به تقویم سال بیندازیم، متوجه می شویم كه سال 2012 دیگر پایان رسیده، زیرا تمامی عناوین بزرگی كه منتظران خود را داشتند، عرضه شدند و مورد نقد و بررسی سایت ها و مخاطبانشان قرار گرفتند. امسال هم گذشت و ما ماندیم با قضاوت های خودمان تا اینكه برترین ها و بدترین ها را از میان عناوین منتشر شده برگزینیم. البته اكثراً به دنبال بهترین ها هستند و این امر كاملاً طبیعی است، اما نباید فراموش كرد كه اگر بد نباشد، خوب هم معنا ندارد و اینكه ارزش بازی های بزرگ زمانی نمود پیدا می كند كه تفاوت هایشان با یك عنوان ضعیف آشكار شوند. امسال بازی هایی عرضه شدند كه تا قبل از آمدنشان انتظار بالایی از آن ها داشتیم، اما نتیجه چه شد؟ یا عناوینی ضعیف بودند و یا متوسط كه همان متوسط بودن برای برخی از آن ها به منزله شكست است. در این مطلب به بررسی همان بازی هایی كه بسیار ناامید كننده ظاهر شدند، می پردازیم. موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:ناامید كننده ترین بازی های 2012, ] [ 21:21 ] [ مهدی ]
سازنده سری بازی های Resident Evil ،Dino Crisis ،Killer7 ،Vanquish و... کسی نیست جز آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami). او یکی از بازیسازان نام آشنای ژاپنی است و ساخته هایش همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته اند. میکامی ابتدا در Capcom فعالیت می کرد، سپس به PlatinumGames رفت و اکنون نیز در استودیوی جدیدی به نام Tango Gameworks کار می کند و کمپانی ZeniMax که استودیوهایی مانند Bethesda Games Studios و id Software را در اختیار دارد، آن را خریداری کرد. میکامی اکنون روی پروژه ای کار می کند که هنوز کسی از آن خبر ندارد. سایت CVG در این مورد مصاحبه ای را با او ترتیب داده است. موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:مصاحبه با شینجی میکامی, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]
"بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی مورد احترام نیستند." این موضوع را آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی Activision می گوید، اما درباره این صحبت او می توان توضیحات زیادی داد. سال پیش، آقای هیرشبرگ گفت که سری بازی های Call of Duty نقش مهمی را در نمایش صحنه های هیجان انگیزی که با درگیری های زیاد همراه هستند، ایفا می کند و حتی برخی از صحنه های این سری از بازی ها، سینما را نیز رد کرده و دارای المان های بسیار جدیدی هستند. بر اساس گفته های او، این سری دارای صحنه های جذابی هستند که فیلم هایی مانند The Hurt Locker می توانستند از آن ها استفاده کنند. آن ها سعی نکردند تا داستان فیلم را جذاب کنند، بلکه فقط داستانی که باید گفته می شد را بیان کردند. آن ها در آن فیلم می توانستند به وقایع، حالت تازه ای ببخشند و آن ها را جذاب تر کنند، اما باز هم مشاهده می شود که به بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی احترام گذاشته نمی شود. اما این در حالیست که بازی های کامپیوتری بیشتر از فیلم ها مورد قبول قرار می گیرند. جدای اینکه در بازی ها سعی می شود تا خشونت به شکل های مختلفی به تصویر دربیاید، چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارند. هیرشبرگ می گوید که بازی های کامپیوتری از نظر فروش نیز بیشتر از فیلم های هالیوودی فروش دارند.
بقیه در ادامه مطالب موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب |
|
[ قالب وبلاگ : اسکین98 ] [ Weblog Themes By : skin98 ] |