ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


*بازی و فیلم و برنامه*
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *بازی و فیلم و برنامه* و آدرس news-game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

تریلر جدیدی از گیمپلی بازی فارکرای 3 منتشر شده که صحنه هایی بسیار زیبا را نشان می دهد این تریلر را با دو کیفیت برای شما عزیزان آماده کردم.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:جدید ترین تریلر از گیم پلی بازی FarCry 3 , ] [ 18:40 ] [ مهدی ]
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:FarCry 3, ] [ 16:17 ] [ مهدی ]

Need for Speed Most Wanted (2012)

امتیاز

6.5

معمولی

Need for Speed Most Wanted (2012)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:بازی های زیبایی این5ماه اخر امده, ] [ 16:11 ] [ مهدی ]

مدیر عامل استودیو Crytek، آقای Cevat Yerli اینبار با سخنانی محکم بازگشته است. آقای Yerli مدت ها است که در رابطه با سری Crysis همگان را شگفت زده کرده و در انتظار نگاه داشته است.

 

امروزه بسیاری از PC گیمرها منتظر سومین نسخه از این سری بزرگ هستند که تاکید بسیار زیادی بر روی سیستم ها مدرن امروزی خواهد داشت که در هیچ عنوان دیگری مشاهده نشده است. شایان ذکر است که این عنوان تنها قابلیت DX11 را دارا خواهد بود که گروهی از PC گیمرها را نا امید کرده است.

 

امروز، آقای Yerli ضمن گفتگو با videogamer اذعان داشت که نسخه PC عنوان Crysis 3، یک رقیب برای قابلیت های گرافیکی نسل بعد کنسول ها خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: " به همین دلیل است که ما 2 سال پیش گفتیم که عنوان Crysis 3 یک عنوان نسل بعد به شمار می‌آید. ما این کار را بدون دانستن مشخصات کنسول های نسل بعد انجام دادیم. اما بیشتر از چیزی که ما تا کنون انجام داده ایم نخواهد بود. و در نهایت به این موضوع خواهد رسید که ما در این مورد درست گفته بودیم."

 

آقای Yerli هم چنین عنوان کرد که Crysis 3 کنسول ها را به حد نهایی خود خواهد رساند و حتی 1% هم باقی نخواهد گذاشت. آقای Yerli توضیح داد که او از دید هنری به موضوع نگاه نمی‌کند بلکه از دید تکنولوژی به موضوع نگاه می‌کند. البته، شاید سبک هنری Crysis 3 به مذاق بازیکنان خوش نیاید. اگر چه آقای Yerli معتقد است که Crysis 3 تاکید زیادی نیز بر روی کنسول ها خواهد داشت که پیش از این در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است.

 

وی تصریح کرد: " هیچ عنوانی از نظر تکنیکی در این کنسول ها بهتر از Crysis 3 نخواهد بود. بیشتر عناوین از نظر تکنیکی حتی نزدیک به Crysis 2 نیز نیستند. من در مورد سبک هنری بازی حرف نمی‌زنم - هنر یک مفهوم ذهنی است، بلکه حقیقت اصلی چیزی است که ما در نسخه های Xbox 360 و PS3 عنوان Crysis 2 قرار دادیم. من هنوز باید عنوانی را که چنین کاری انجام دهد را ببینم."

 

آقای Yerli هم چنین اظهار داشت که او رقابت با عناوینی چون Gears Of War و Halo را پذیرفته است.

 

عنوان Crysis 3 در تاریخ 19 فوریه 2013 بر روی هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

 

http://www.bazicenter.com//files/cache/files_hotTopics__928544Hot%5Bw620h210mresizeByMinSize_cropToSize%5D.jpg

کتاب تاریخ جهان را در بازیهای قبلی این سری ورق زدیم…از جنگ های صلیبی نکاتی آموختیم و با روم در زمان رنسانس آشنا شدیم و توفیق هم صحبتی با لئوناردو داوینچی را داشتیم.حال میخواهیم سراغ برهه ی دیگری از تاریخ بشریت برویم و ببینیم که در امریکا چه گذشت و چه شد که واشنگتن لقب اولین رئیس جمهور امریکا را به خود نسبت داد.برای اینکار کافیست یک باز بازی AC3 شاهکاری دیگر از ابر کمپانی Ubisoft را تجربه کنیم.

اطلاعات بازی:
نام: Assassin’s Creed 3
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک: Third Person Action
پلتفرم:Xbox360|PS3|PC|WiiU
رده سنی: بالای ۱۸ سال
مقدمه:
عنوانی که می خواهیم آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ زمانی که در اوایل نسل هفتم کنسول های بازی، توسط خالقان سری Prince Of Persia خلق شد، کسی فکرش ا نمی کرد که این بازی بزرگ، سود آور برای کمپانی یوبی سافت و سابقه دار را کنار بگذارد و به تنهایی به یکه تاز یوبی سافت( Ubisoft ) بدل گردد. اما این اتفاق افتاد و سری Assassin’s Creed عنوان پرفروش ترین بازی یوبیسافت را به خود اختصاص داد.
نسخه ی اول سری AC از کمبود محتوا رنج می برد . تیم سازنده ی بازی این نیاز را درک کرد و باعث شد بر خلاف نسخه ی ۱ نقطه ی درخشش نسخه ی دوم محتوا و تنوع بازی باشد،که هنوز هم خیلی ها این نسخه را بهترین نسخه ی بازی از هر لحاظ می دانند . بعد از موفقیت چشمگیر بازی دوم تیم سازنده یوبیسافت مونترال به جای عرضه ی نسخه ی سوم دست به ساخت ادامه ی بازی دوم زده به طوری ۲ نسخه spin-off از بازی دوم تولید و ارایه شد که به ادامه ی داستان شخصیت محبوب بازی اتزیو آدیتوره دا فیرنزه (Ezio Auditore Da Firenze) می پرداختند .

11155774625713967089 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3

داستان:
داستان کلی این سری در جنگ و درگیری همیشگی میان تمپلار ها اساسین ها برای پیدا کردن تکه ای بهشتی و قدرتمند به نام Apple of Eden خلاصه میشود. شرکت مشهور آبسترگو دستگاهی اختراع کرده است که برخی افراد قادر هستند که به خاطرات اجداد خود بروند از این میان شخصیت اصلی این سری شخصی به نام دزموند مایلز(Desmond Miles) از معدود کسانی است که شرایط لازمه برای استفاده از این دستگاه را داشت و توانست به خاطرات اجدادش که به نام های الطایر ابن لا احد (Altair Ibn La ahad) و اتزیو آدیتوره دا فیرنزه (Ezio Auditore Da Firenze) برود تا مکان AoE را پیدا کند…اما متوجه میشود کسی که در این راه بیشتر به او کمک کرده یک تمپلار است…همین امر باعث میشود دزموند نزدیک ترین یارش (البته ظاهرا) را بکشد تا اساسین های امروزی به خطر نیفتند. در نسخه ی بعدی دزموند به دلایل مختلف از جمله همین دلیل ذکر شده در کما فرو میرود و برای بیرون آمدن او از کما دوستانش او را بار دیگر وارد دستگاه انیموس می کنند. حال دزموند به هوش آمده و قصد دارد دنیا را از نابودی نجات دهد.

08131169588912436593 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3

داستان بازی از آنجا شروع می شود که دزموند مایلز همراه با پدرش ویلیام (William) و دوستان همیشگی خود یعنی شان (Shaun) و ربکا (Rebecca) به کمک Apple of Eden ،غاری را در شهر بوستون پیدا می کنند. مکانی که تمام داستان بازی از آنجا شروع می شوند و وقوع حادثه ای تلخ که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ رخ می دهد را پیش بینی میکند. اینبار دزموند به دلیل خونریزی بیهوش میشود و دوستانش او را در دستگاه Animus قرار می دهند به امید آنکه باز هم او هوشیاری خود را به دست بیاورد. اما صحنه ای عجیب می بینیم؛ دزموند در نقش فردی به نام هیتم کنوی (Haytham Kenway) قرار می گیرد. هیتم در لندن شخصی را به قتل می رساند و مدالی که به همراه دارد را می دزدد! مدالی که به اسم Those who came Before شناخته شده است و در شهر Boston واقع شده است. بازی به سال های ۱۷۲۰ به بعد می رود. هیتم از لندن به آمریکا می آید و در برهه ای قرار میگیرد امریکای تازه کشف شده در حال تجربه انقلابی است که سرنوشت دنیا را تغییر می دهد. او پس از رسیدن به شهر Boston موفق می شود مکانی که به جست و جویش بوده را پیدا کند. در این بین، اوگروهی از سرخ پوست ها را می بیند و با زنی به نام زیو (Ziio) آشنا می شود. زن به هیتم کمک می کند تا ژنرال براداک (Braddock) را از بین ببرند. هیتم به همراه زیو به غاری اسرار آمیز بازمی گردند، اما موفق به باز کردن آن نمی شوند. پس از این اتفاقات بازی به زمان حال بازمی گردد. پس از مدتی دزموند مایلز دوباره به ویله ی انیموس به گذشته برمی گردد. کودک سرخپوستی را میبیند که در قبیله ای به نام موهاک زندگی میکند و مادرش زیو و پدرش هیتم است. موهاک توسط یکی از دوستان هیتم که چارلز لی (Charles Lee) نام داشت، وحشیانه به آتش کشیده می شود و مادر کودک سرخپوست در این حمله وحشیانه کشته می شود. بازی به سال های آینده و زمان جوانی آن کودک می رود. سرنوشت برای او ماجراهای تازه ای رقم زده است. کودک Ratonhnhaké:ton نام دارد ولی همه ی ما او را به نام Connor میشناسیم..وی در این بازی در چالشی بزرگ نیز قرار دارد و گرفتار جنگ بین نیروهای قبیله ای که در آن رشد پیدا کرده و استعمار گران انگلیسی که کل امریکا را از آن خود می دانند شده است،اما در نهایت تصمیم قطعی خود را میگیرد که انتقامی سخت از استعمارگران انگلیسی بگیرد. او برای رسیدن به این هدفش به فرقه ی بزرگ و قدرتمند اساسین ها می پیوندد. سختی های روزگار از او انسانی قدرتمند ساخته است که از همان اوایل نشان میدهد بسیار در فراگیری رزم استعداد دارد. وی به دلیل زاده شدن از مادری سرخپوست از قبیله موهاک توسط جنگ جویان بزرگ این قبیله تعلیم دیده است و دیری نمی پاید که به یک قاتل حرفه ای و استاد در فنون مختلف یه به اصطلاح یک Master Assassin تبدیل میشود.. کانر رویای جهانی که در آن مردم بتوانند به دور از هرگونه آزار و اذیتی در کنار هم و در آزادی زندگی کنند را در سر خود می پروراند. با پیشروی در داستان بازی او بیش از پیش قوی می کند و حس مبارزه در مقابل انگلیسی ها و تمپلار ها؛ ارزش های اخلاقی و قهرمانانه او را می پروراند تا در نهایت کانر کنوی (Connor Kenway) در طول داستان بازی به یک شخصیت کامل و اساسینی قدرتمند تر از همیشه مبدل می گردد.

17721145290789776835 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3

کانر ناخواسته درون ماجرایی قرار می گیرد که خطرات زیای انتظارش را میکشند. او برای پیدا کردن جواب سوالاتش، راهی شهر بوستون می شود و فردی به نام آشیلز (Achilles) قبول می کند تا کانر را به یک Assassin جدید تبدیل کند، و به او آموزش دهد تا بتواند با Templarها مبارزه کند و افراد کلیدی آن ها را از بین ببرد. در بین این افراد نام هیتم کنوی هم دیده می شود. در چند ساعت اول، بازی بیشتر سعی می کند تا شما را برای شرایط جدیدی که روبرو می شوید،آشنا کند. محیط و زمان بازی تغییر کرده است ؛بنابر این، نیاز به این موضوع که بازیکنان کم کم با محیط و داستان بازی ارتباط برقرار کنند، به شدت حس می شد و سازندگان نیز به خوبی توانسته اند از پس این کار برآیند. آن ها به یکباره شما را در محیطی ناآشنا و جدید قرار نداده اند و کنترل یک شخصیت جدید مجهول الهویه را به شما واگزار نمی کنند. بازی به خوبی با نمایش دادن یک پیش زمینه از اتفاقات رخ داده، شما را درگیر خودش می کند. این پیش زمینه این سوال را در ذهن شما تداعی میکند که آیا پدر کانر یک تمپلار بوده؟ و در این صورت آیا کانر که یک اساسین هست،پدرش را خواهد کشت؟
در این شماره با آخرین حضور دزموند مواجه خواهیم بود و قسمت های بسیار مهم از نظر داستانی و زیاد از نظر مدت زمان گیم پلی را با دزموند تجربه خواهید کرد، و در باره ی او اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. همچنان اسرار زیادی در بازی وجود دارند که پی بردن به آنها تبدیل به دغدغه ی اصلی شما خواهد شد. محیط های جدید و شخصیت های تازه، همواره شما را جذب خودشان می کنند. شهرهای شلوغ و پرجمعیت و انسان هایی که هر کدام در حال انجام دادن کار خاصی هستند، سریعاً نظر شما را به خودشان جلب می کنند

81638462412482184330 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3

یکی از تفاوت های بزرگ کانر با شخصیت های قبلی این سری، این است که کانر هیچ حرفی را بدون هدف نمی زند و به قول معروف با سیاست تر نسبت به شخصیت های قبلی این سری رفتار میکند و از به زبان آوردن سخنی که ممکن است در آینده پشیمانی برای او به ارمغان بیاورد خودداری میکند. به نوعی هم می توان گفت که بار سیاسی این بازی بسیار شده است،خیلی از طرفداران به این موضوع که چرا در بازی دشمنان انگلیسی هستند اعتراض کردند که سازندگان درباره ی این موضوع گفتند که دشمن اصلی اساسین ها تمپلار ها هستند و انگلیسی ها در این بازی نقش تمپلار را دارند و هدف اصلی کانر و اعضای گروه اساسین هیچ وقت مردم کشور خاصی با ملیت خاصی نبوده است برای مثال اعراب در AC1 ،رومیان در AC2 و AC Brotherhood و… تمپلار بوده اند و هدف ملیت خاصی نبوده است
در این بازی با مهم ترین اشخاص تاریخ از قبیل Paul Revere – صنعتگر امریکایی- Samuel Adams سیاست مدار امریکایی و از بنیان گذاران امریکا. شما در این میان مهم ترین نقش را دارید پیروزی و استقلال امریکا به شما وابسته است و در این راه افرادی مشهور هم به شما در این کار کمک خواهند کرد. اتفاقات مهم در طول بازی کم نیستند از حزب چای بوستون گرفته تا نبرد بانکر هیل و … که خیلی از شما را بیش از پیش به تاریخ پیروزی ایالات متحده بر اشغالگران انگلیسی علاقه مند خواهد کرد.همینطور متوجه خواهید شد که شهر New York به شدت سوخته است که بیانگر آتش سوزی سال ۱۷۷۶ است که حدود یک چهارم از شهر به طور کامل سوخت،و هنوز هم معلوم نیست که آیا این آتش سوزی تنها یک حادثه ی غیر عمدی بود یا افرادی از روی عمد شهر را به آتش کشیده اند! همانند عناوین قبلی بازیباز همراهانی خواهد داشت که در تاریخ وجود داشته اند و از افراد سرشناس زمان خود بودند . افرادی مثل جورج واشینگتن و بنجامین فرانکلین و چارز لی، که کانر را در مسیر بازی همراهی خواهند کرد .

32777464315521550409 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3

گیم پلی:
کانر نسبت به اساسین هایی که تا الان می شناختیم بیشتر با طبیعت در ارتباط است و توانایی آن را دارد که بدون وارد شدن آسیب و صدمه دیدن به راحتی از درختی به درخت دیگر برود تا هرچه سریع تر و مطمئن تر هدف خود را از پای درآورد. چابکی او باعث می شود در طوفان های سنگین و مناطق که عبور از آنها سخت است، برتری قابل احساس و محسوسی نسبت به دشمنان خود داشته باشد.به علاوه کانر در این بازی علاوه بر دشمنان معمول خود یعنی سربازان انگلیسی باید با قدرت های طبیعت شمال امریکا یعنی گرگ و خرس و انواع حیوانات وحشی دیگر نیز دست و پنجه نرم کند. مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.برای مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید ما می خواستیم که بازیبازان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متنوعی دارند؛ با اضافه شدن حیوانات به بازی شما باید برای آماده بودن خودتان و جمع آوری پول خود به سراغ آنها بروید.مثلا اگر در بازی حیوانی را شکار کنید بخشی از آن را میتوانید بخورید و بقیه ی گوشت حیوان را برای بدست آوردن پول بفروشید،علاوه بر گوشت حیوان شما میتوانید از پوست آن نیز استفاده کنید یکی از موارد مصرف پوست فروش آن است اما این را هم در نظر بگیرید که میتوانید با آن اشیا و وسایل مختلفی بسازید یا پوشش خود را بهتر کنید.البته هیچ وقت به این فکر نکنید که اگر حیوانی را کشتید حیوان دیگری سمت شما نمی آید…برای درک این حرف بهتر است از مثالی استفاده کنم بار ها پیش می آید که موفق به کشتن آهویی در بازی می شوید و سرگرم جدا کردن پوست و گوشت آن میشوید که ناگهان دسته ی گرگ ها – که بوی خون آهو به مشامشان رسیده بنابر غریزه ی خود- به آهو حمله ور میشوند،حال شما مجبورید که وارد جنگی ناخواسته با گرگ ها یا حتی خرس بشوید تا هم از معرکه سالم بگریزید هم به گوشت و پوست مورد نیازتان برسید. شکار کردن یک حیوان در این بازی به هیچ وجه ساده نخواهد بود اگر آنقدر سریع نیستید که نمیتوانید در صورت فرار حیوان به او برسید باید از فکر خود بهره ببرید و به شکل مخفیانه و با سلاح های کم سر و صدا به شکار آن بروید.دنبال کردن حیوان از بالای درختان یا لا به لای درختان در میان برف های فصل زمستان بهترین راه برای شکار حیوانات است.

93143909935416634184 #19: مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassins Creed 3


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassin’s Creed 3, ] [ 15:44 ] [ مهدی ]

 

45 hd be games wall والپیپرهای با کیفیت HD و زیبا از بازی ها

رمز فایل: www.downloadha.com

 

لینک دانلود – 59 مگابایت | لینک کمکی

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:والپیپرهای با کیفیت HD و زیبا از بازی ها, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]

 

45 Beautiful Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

پسورد فایل: www.downloadha.com

 

لینک دانلود – 64.2 مگابایت | لینک کمکی

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
 

عنوان شوتر Ghost Warrior از جمله عنوان هایی بود که میتوانست خود را جزو بهترین ها نشان دهد ولی عنوان موفقی نتوانس ظاهر شود دلیل هم این بود که کنترل AI نامناسب و داستان پراکنده و موارد دیگر این عنوان را متوسط نشان داد.حال ساخت شماره دوم این سری در حال ساخت است و با بسیازی از تغییرات بزرگ و کوچک که اولین و جالب ترین تغییر در موتور بازی است


و موتور جدید برای شماره دوم CryEngine 3 است که در ساخت عنوان Crysis 2 از آن استفاده شد حال با این که ساخت بازی در مراحل اولیه است تصاویر منتشر شده نورپردازی و کیفیت خوب در بافت ها را نشان میدهد البته محصول نهایی بهتر از این نیز خواهد شد.

مکان هایی که شما در آن حضور دارید منطقه های کوهستانی و سرد و بوسنی و مناطق جنگلی گرم سیری است و وجود آن ها توسط City Interactive تایید شده است.در اولین تصاویر و اطلاعات منتشر شده متوجه شدیم شما در هیمالیا و اطراف آن باید به انجام ماموریت های بپردازید که وجود معماری های خاص آن منطقه با پوشش گیاهی آن به زیبایی شبیه سازی شده بود و شما طبق گفته City Interactive میتوانید با محیط خود رابطه خوبی برقرار کنید و شاهد تفاوت های معقول نسبت به شماره اول مشاهده خواهید کرد البته طراحی در Sniper: Ghost Warrior 2 بر پایه سراحی رئالیسم و همانند آن بنا شده پس باید یک شبیه ساز جنگ و محیط را مشاهده کرد.
به غیر از محیط های خوب سلاح های موجود که چند تا از آن ها را به نمایش گذاشتند دیدیم که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردارند با توجه به گفته های سازندگان اسلحه شما بسیار دقیق تر از قبل خواهد بود و تکانه های آن و صدای شلیک و دیگر موارد بهتر شده است و فاصله شما با هدف از لحاظ دور بودن و اینطور مسائل بسیار تاثیر دارد و باید سبک نشانه گرفتن خود را در هر قسمت تغییر دهید.

بعد از این موارد با دیگر سلاح ها و وسایل موجود در Ghost Warrior 2 روبرو شدیم بعد از آن دمویی به نمایش در آمد که وضعیت کلی بازی را نشان میداد و در ابتدا شما در میان درختان در یک روز با هوای خوب مخفی شده بودید که با عبور دشمنان از روی پل باید از پست آن ها را مخفیانه از بین میبردید و این روش در شماره قبل نیز وحود داشت که با وجود هوش مصنوعی و انیمیشن های نه چندان جالب به گیم پلی بازی و مخفی کاری بودن آن صدمه میزد ولی با مشاهده دمو شما با یک چاقو به آرامی از پشت سر به یکی از دشمنان حمله کردید و حال دشمن دوم که جلوی شما قرار دارد غافل گیر شده به سوی شما میخواهد تیر اندازی کند ولی با پرتاب چاقو به سمت او دشمن از بین رفت که این سیستم جدید یعنی از بین بردن دوپشمن اول با چاقو و کشتن دومی با پرتاب چاقو میتوانید بسیار برای بازیباز جالب باشد و حس مخفی کاری را بیشتر کند.حرکت تیم شما به سمت معبد خرابه در هیمالیا جزابیت خاصی به بازی داده بود بلکه وجود محیط های بسیار خوب و تناسب با منطقه پوشش گیاهی که داشت مبارزه را هم جالب تر کرده بود.

درباره جزئیات کلی بازی میشود به نکات مختلفی اشاره کرد که از جمله آن ارتقا موتور بازی است و استفاده از Cry Engine 3 که باعث شده محیط های واقعی و زیبا و ترکیب با نورپزدازی هنرمندانه بوجود آورد و کیفیت این کار در منطقه هیمالیا بیشتر خودش را نشان میداد و البته جنگل های گرم سیری و منطقه بوسنی نیز با گرافیک و طراحی هنری خاص همراه خواهد بود و این که محیط های شما کاملا جدید و جزاب هستند از جمله محیط های جزاب و دیدنی بازی در منطقه Sarajevo که دشمنان و نیروی تک تیر انداز ها در حال نبرد بودند و آتش و رگبار حملات به زیبایی در محیط خاص با گیاهان و درختان اتمسفر خاص به بازی داده بود.یکی دیگر از جزئیات حالب که در این شماره وجود دارد دقت شما در تیراندازی است به عنوان مثال شما با سرعت به سمت منطقه ای حرکت کرده اید و حالا نفس شما که به دلیل حرکات بیشتر و فرار از دست دشمنان بیشتر شده دقت تیر اندازی شما نیز بهم میخورد و نشانه گیری برای شما سخت میشود همینطور مکان های که در آن به مبارزه میپردازید نیز در مبارزه شما تغییراتی اینجاد میکند.

جنبه های سینمایی بازی نیز بسیار خوب شده البته از تصاویر و ویدئو ها میشود این را دریافت که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.از دیگر موارد هلیکوپتر ها هستند که شبیه سازی خاص روی آن ها انجام شده و در قسمت هایی باید آن ها را نابود میکردید و با شلیک به سوی آن هلیکوپتر را نابود میکردید.نگاه دقیق تیم سازنده به محیط ها واقعا خوب است چرا که محیط هایی مثل هیمالیا دارای معابد و منطقه های خاص هستند و خرابه های آن نیز با دقت خاصی بوجود آمده است به طوری که شما در بازی شاهد طراحی هنری و کیفیت خوب این مناطق را میبینید.

درباره محیط های موجود همانطور که اشاره شد مراحل در مناطق بوسنی و هیمالیا و مناطق جنگلی گرم سیری اتفاق می افتد و این مناطق ببسیار بزرگتر و انبوه تر از شماره قبل هستند و میتوانید در آن به چند روش از نقاط مختلف ماموریت ار انجام دهید.یکی از توانایی ها جدید شما در بازی کشتن ناگهانی و حمله برنامه ریزی شده است که البته در بعضی از مناطق قابل انجام هست به این صورت که شما یکی از دشمنان را انتخاب کرده و بعد همراه شما شخص دیگر را انتخاب میکند بعد از کشتن دو نفر بقیه سربازان که در دمو مشاهده کردیم سه نفر بودند را با حرکت ترکیبی شلیک و کاور از بین بردیم.

داستان و ماموریت اصلی در Ghost Warrior 2 از آن جایی شروع میشود که نیروی ex-Delta از گروه تک تیر انداز ها که بیشتر به گروه امنیتی مخفی مشهور هستند و این گروه توسط Cody “Sandman” Anderso یکی از اشخاص مهم در این نیرو اداره میشود و در طول بازی شما در چهار قسمت از داستان بازی کنترل کاپیتان Cody “Sandman” Anderso را در اختیار دارید.قبل از انجام هر ماموریت شما یک محتوی کلی از مرحله ای که باید در آن ماموریت ها خود را به انجام برسانید دریافت میکنید و این قابلیت از ویژگی های جدید در بازی است.
در بخش های مختلف که مشاهده شد انجام مراحل با چرخه شب رو روز است که سبک مبارزه شما همانند شماره قبل تغییر میکند البته در این شماره بیشتر باید مواضب حرکات خود باشید زیرا دشمنان واکنس های بهتری را نسبت به حرکات شما از خود به نمایش میگذارند.در قسمتی از همین ماموریت ها در شب Sandman و گروهش باید به منطقه ای که هلیکوپتر های دشمن در آن مستقر بودند حمله میکردند که در این میان از دوربین دید در شب و وسایل دیگر همانند آن استفاده شد که تاکید به استفاده از این موارد در بازی جزابیت بیشتری را ایجاد میکند.

شما در Ghost Warrior 2 این توانایی را دارید که قبل از انجام ماموریت یه نمای کلی از بازی داشته باشید و حتی در میدان جنگ نیز یه نمایی را از حضور دشمنان و ترکیب حرکت آن ها را داشته باشید که بسیار مفید خواهد بود و اینکه جنبه مخفی کاری نیز بهتر در بازی انجام میشود.شما در بعضی مناطق با کمبود اسلحه و مهمات روبرو هستید پس باید فقط مخفی کاری داشته باشید یا کلا دشمنان را از بین نبرید ولی در دیگر مراحل شما دو راه دارید که یکی مخفی کاری و دیگری کشتن و زدن به دل دشمن است که در روش دوم کار شما شخت میشود زیرا دشمنان اگر در منطقه ای به صورت متمرکز حضور داشته باشند گروهی به سوی شما حمله کرده و باعث کشته شدن میشود.
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی City Interactive شما در Sniper: Ghost Warrior 2 بیش از ۱۶ ماموریت و مرحله به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی رو میتوانید تجربه کنید.این درحالی است که درباره بخش چند نفره اطلاعات کاملی در اختیار نیست ولی به این نکته اشاره شده است که در بخش چند نفره Sniper: Ghost Warrior 2 چند حالت جدید به آن اظافه شده و نقشه ها هم بهتر و بزرگتر شده اند.

جزئیاتی که در Sniper: Ghost Warrior 2 وجود دارد :

  • در این شماره کنترل دقیق تر و انیمیشن ها بهتر همینطور صحنه های سینماتیک و اکشن را خواهید دید
  • استفاده از دوربین حرارتی و دید در شب در شرایط دید محدود
  • وجود وسایل نقلیه و استفاده از خودرو ها در بازی از جمله در مرحله هیمالیا
  • وجود مکان های چند گانه و دیدنی از جمله محیط های شهری , کوهستان ها , جنگل های گرمسیری و دیرگ مناطق
  • شیوه تیراندازی و مشکلات آن در این کار از جمله وزش باد و وضعیت کارکتر
  • انجام ماموریت های مخفی کاری و حرکات ترکیبی برای از بین بردن دشمنان
  • مکان های بازی برگرفته از مناطق واقعی است
  • تنوع در استفاده از سلاح ها از جمله شش اسلحه تک تیر انداز , سه اسلحه assault rifles و heavy machine guns و دیگر اسلحه های موجود در بازی
  • اجرای انیمیشن های خوب در هنگام کشتن دشمنان
  • وجود انجین Cry Engine 3 و ایجاد محیط های زیبا و گسترده به خصوص در پلتفرم PC و البته در کسول ها
  • تجهیزات جنگی جدید در مراحل مخفی کاری
  • وجود حالت های جدید در بخش چند نفره

Sniper: Ghost Warrior 2

 

سازنده : City Interactive
ناشر : City Interactive
موتور : Cry Engine 3
پلتفرم : Microsoft Windows , PlayStation 3 , Xbox 360
تاریخ انتشار : August 21, 2012
سبک : First-person shooter
حالت ها : Single-player, Multi-player
درجه بندی سنی : Rating Pending


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:اطلاعاتی در باره ی بازی Sniper: Ghost Warrior 2, ] [ 21:17 ] [ مهدی ]

 

انگردی بردز (پرندگان خشمگین) به قدری معروف شده که نیازی به توضیح بیشتر نباشد. اما مانند هر قسمت در این قسمت هم ویژگی ها و کاراکتر های ویژه ای تدارک دیده شده که به اتفاق می خوانیم.

این نسخه از پرندگان خسمگین هم مانند نسخه اسپیس (فضا) در کهکشان اتفاق می افتد. پرنده تپل قرمز را که یادتان هست؟ اینجا یک شمشیر باز سامورایی ( که در داستان چگونگی اش را می بینیم) شده، پرنده زرد (چاک) اینجا یک اسلحه لیزری 3 تیره برای جنگ با دشمنان دارد، ترنس (برادر بزرگ) از آنجایی که خیلی تپل و بی خاصیت است با هر بار افتادن همه چیز را داغان می کند، استلا (پرنده کوچک صورتی) و … تنها بخشی از کاراکتر های این بازی هیجان انگیز هستند. اگر اندروید دارید و حوصله تان سر می رود دانلودش را بهتان توصیه می کنم.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1386برچسب:تصاویر زیبای gta v, ] [ 20:1 ] [ مهدی ]

هنوز کسی نمی‌داند که قسمت پنجم از سری بازی‌های GTA دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهد شد، اما بازیبازها و رسانه‌های دنیای گیم در یک مورد توافق دارند: GTA V هم مانند قسمت‌های قبلی یک پدیده خواهد بود.

اگر چه خیلی از سیاستمدارهای آمریکایی بعد از واقعه کشتار اخیر، بازی‌های کامپیوتری و به ویژه سری GTA را تحت فشار رسانه‌ای قرار دادند، اما خبرها از آغاز تبلیغات این بازی بزرگ ۲۰۱۳ خبر می‌دهد.
سرقت بزرگ ماشین 5
شرکت “راک استار” سازنده سری بازی‌های «سرقت بزرگ ماشین» پیش از این در زمان انتشار بازی‌های دیگر خود مانند Red Dead Redemption و L.A Noire تبلیغات شهری و استفاده از بیل‌بوردهای بزرگ را تجربه کرده‌است. تصاویری که دقایقی قبل بر روی اینترنت منتشر شده، بیلبوردی از GTA V را در سطح شهر ورشو، پایتخت لهستان به نمایش می‌گذارد. آغاز تبلیغات این بازی در اروپای شرقی، ثابت می‌کند که پیش‌بینی‌ها برای فروش دست‌نیافتی “جی‌تی‌ای ۵″ به هیچ وجه دور از واقعیت نیست و راک‌استار برای فتح بازارهای بین‌المللی از حالا برنامه‌ریزی کرده‌است.
 GTA V
GTA
علاوه بر این در روزهای گذشته پوستر و تصاویر جدیدی از این بازی بزرگ ۲۰۱۳ نیز منتشر شده‌است که می‌توانید آنها را در “عصر بازی” ببینید. قسمت پنجم از سری بازی‌های GTA بهار آینده برای Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد. انتشار نسخه‌ی PC این بازی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

GTA V به طور رسمی تأیید شد

25 اكتبر: Rockstar سرانجام لوگوی بازی بعدی GTA را عرضه می كند و طی این تصویر از بازی، متوجه می شویم كه اولین تریلر آن در تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد.

تكنولوژی MotionScan در این بازی استفاده شده است

21 جولای: شایعه شده که تكنولوژی گران و البته فوق العاده بازی L.A. Noire در این بازی وجود دارد. برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی Team Bondi طی مصاحبه ای كه داشته، می گوید كه Rockstar این تكنولوژی را برای بازی خود در نظر گرفته است. هر چند، وقتی كه از او سوال می شود كه آیا GTA V از این تكنولوژی استفاده می كند، او كمی در این مورد شكاك می شود و می گوید: "GTA خیلی بزرگ است، پس بزرگترین مشكل این است كه گروه بازیگرها چقدر بزرگ خواهد شد و چه تعداد دیالوگ برای ضبط شدن نیاز هست."

در 24 می، Rockstar می گوید كه استفاده از تكنولوژی MotionScan در L.A. Noire خیلی گران بوده و به نظر می رسد كه آن ها از استفاده مجدد آن دلسرد شده باشند. هر چند در دو آگهی كاری كه از طرف Rockstar North منتشر شده، آن ها به افرادی برای انیمیشن صورت نیاز داشته اند كه به نظر از تكنولوژی سنتی و معمول استفاده خواهد كرد، ولی معلوم نیست که این تكنولوژی برای چه بازی ای استفاده خواهد شد. با توجه به بزرگی GTA و شخصیت های زیاد آن، تكنولوژی MotionScan خیلی گران بها خواهد بود. هر چند شاید GTA بعدی از این تكنولوژی استفاده كند.

GTA V در زمان عرضه كنسول Wii U عرضه خواهد شد

21 جولای: در E3 2011، وقتی كنسول جدید Nintendo معرفی شد، خیلی از شایعات به این موضوع اشاره می كردند كه GTA V در این كنفرانس نشان داده خواهد شد و حتی این بازی یك عنوان Launch برای Wii U خواهد بود. كنفرانس Nintendo تمام شد و خبری از GTA V نبود تا اینكه استراس زلنیک (Strauss Zelnick) از Take Two طی یك مصاحبه اشاره كرد كه احتمالاً Rockstar بازی را برای Wii U هم خواهد ساخت. او می گوید: "Rockstar پلتفرم را دیده و خیلی از آن خوشش آمده است." اگر Nintendo نشان دهد كه كنسول Wii U می تواند از نظر اقتصادی موفق باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد كه آن ها برای این كنسول هم بازی نسازند. با این حال، سخت می توان تصور كرد که GTA V برای Wii U عرضه شود و احتمالاً این بازی مدت زیادی است كه برای Xbox 360 و PS3 در دست ساخت است.

GTA V در سال 2012 عرضه خواهد شد

1 جولای: در E3 2011 شایعات زیادی وجود داشتند كه بازی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، چون یك سری شایعات در مورد شخصیت ها و شهر بازی به گوش رسیده بودند. بازی در این نمایشگاه معرفی نشد، ولی طبق روند تبلیغاتی Rockstar، به نظر بازی در سال 2012 عرضه خواهد شد. همچنین Take Two اخیراً اشاره كرده كه این شركت به شدت مشغول كار روی چندین پروژه است. جسی دیوینیچ (Jesse Divinich) آنالیزور بازی ها می گوید: "به شخصه فكر می كنم که بازی، در ماه نوامبر سال 2012 عرضه خواهد شد. بازار به شدت پر از بازی های FPS شده است و به نظر می رسد که همه تشنه سبك اكشن Sand-Box باشند." هر چند مدرك محكمی برای این حرف وجود ندارد، ولی GTA IV كه در سال 2008 عرضه شد، 4 سال در دست ساخت بود و سال 2012 برای GTA V به نظر منطقی است. خصوصاً اینكه Rockstar هم اكنون موتور RAGE را به صورت آماده در اختیار دارد.

حضور شخصیت های آشنا در GTA V

29 مارچ: در بازی های GTA رسم است كه بعضی شخصیت های قبلی این بازی در نسخه های جدید حضور داشته باشند. در این راستا، سایت Kotaku به تازگی تأیید كرد كه GTA V چندین شخصیت قابل بازی خواهد داشت. پاتریک مکرئاری (Patrick" Packie" Mcreary) از GTA IV در تیتراژ پایانی به فرودگاه می رود. آیا او در GTA V حضور دارد؟ به نظر می رسد جیمز پدیستون (James Pedeaston) كه در سریلانکا دستگیر شد، یكی از شخصیت های GTA V باشد. در كل، احتمال بسیار بالایی وجود دارد كه شخصیت های قبلی این سری بازی را در GTA V هم مشاهده كنیم.


بازی بیش از یك شخصیت خواهد داشت

در GTA IV و DLCهای آن ما در نقش چند شخصیت قابل بازی قرارمی گرفتیم و به نظر می رسد که حالت مشابهی در GTA V وجود داشته باشد. همین الان كه مشغول نوشتن این مطلب بودم، سایت Kotaku اعلام كرد كه این موضوع صحت دارد. ممکن است که برادران دسیلوا (De Silva) یكی از شخصیت های اصلی باشند. سایمون (Simon)، آلبرت (Albert) و کوین (Kevin) سه برادری هستند كه به احتمال زیاد حضور دارند. حتی به نظر یك مأمور FBI هم یكی از شخصیت های بازی است. ما احتمال می دهیم که حداقل سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود داشته باشد.

بخش چندنفره برای GTA V وجود دارد

8 مارچ: در یك آگهی شغلی، Rockstar به چندین نفر برای بخش چندنفره یك بازی نیاز داشت. آگهی به این شرح بود: "ما به دنبال یك برنامه نویس گیم پلی مرتبط به بخش چندنفره هستیم كه روی كنسول های PS3 و Xbox 360 كار كند." حال ممكن است که این آگهی برای Max Payne 3 هم بوده باشد، ولی به نظر می رسد که در بازی بعد با بخش چندنفره بسیار قوی همانند GTA IV و Red Dead Redemption روبرو باشیم.

بازی در هالیوود اتفاق می افتد

7 مارچ: یك سری اطلاعات از Rockstar به صورت مخفیانه به بیرون درز پیدا كرده بود كه احتمالاً بازی در شهر هالیوود و Vinewood و همچنین Los Santos اتفاق می افتد. سایت Kotaku تأیید كرد كه بازی در شهر Los Angeles اتفاق می افتد. با این تفاسیر، پس از San Andreas دوباره به كالیفرنیا بازخواهیم گشت. در كل، به نظر می رسد که وسعت نقشه بازی بسیار عظیم باشد و مناطق زیادی را پوشش دهد.

كارمندان و وكلای فاسد در GTA V

25 فبریه: یك سری اطلاعات از شخصیت های بازی عرضه شده بود كه به نظر بازی، بانكداران و وكلای فاسد را مسخره خواهد كرد. هنوز معلوم نیست که آیا شخصیت های اصلی چنین آدم هایی هستند و یا بعضی از مأموریت ها به اینگونه اشخاص ربط دارند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:تمام شایعات GTA V, ] [ 19:46 ] [ مهدی ]

سازمان International Data Corporation در تازه ترین آماری که منتشر کرده، به این موضوع اشاره کرده که Sony توانسته تا کنون 77 میلیون کنسول بازی راهی بازار کند. این در حالی که است که Microsoft تا کنون 76 میلیون Xbox 360 راهی بازار کرده است. البته این سازمان اعلام کرده که این آمار تنها مربوط به کنسول های عرضه شده در بازار است (کنسول هایی که راهی فروشگاه ها و خورده فروشی ها می شوند) و ارتباطی با فروش آنها ندارد. البته این آمار هنوز از سوی Sony و یا Microsoft تایید نشده است. IDC اعلام کرده بیش از 50 میلیون کنسول Wii U نیز تا سال 2016 راهی بازار می شود. این سازمان به این موضوع نیز اشاره کرده که روند فروش کنسول های Xbox 360 و PS3 روبه کاهش است و بازار نیاز به عرضه کنسول های جدید دارد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

God of War: Ascension

 

حجم: 93.36 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی زیبای God of War: Ascension, ] [ 17:21 ] [ مهدی ]

Crysis 3

 

حجم: 51.49 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود تریلر جدید بازی Crysis 3, ] [ 17:18 ] [ مهدی ]

درباره ضعف بازیسازی ژاپنی ها در سال های اخیر و تبدیل غرب به قدرت بازیسازی دنیا صحبت های زیادی شده است. بازی های شرقی در این روزها بسیاری از طرفدارانشان را از دست داده اند و حتی بازیکنان شرقی نیز بیش از پیش به بازی های غربی علاقه مند شده اند. تکنولوژی های غربی در ساخت بازی های کامپیوتری بیشتر از تکنولوژی های شرقی مورد استفاده می گیرند و حتی این موضوع یکی از دلایلی است که شرقی ها نمی توانند بازی هایی با کیفیت محصولات غربی راهی بازار کنند. شرقی ها نمایش خوبی در برابر سایر کمپانی های بازیسازی در سرتاسر دنیا روی کنسول های PS3 و Xbox 360 نداشتند، اما با عرضه Kinect شرایط کمی متفاوت شد.

Kinect به عنوان یک تکنولوژی و محصول غربی، فروش بسیار خیره کننده ای داشت و باعث شد که فروش Xbox 360 نیز افزایش پیدا کند. اما در ژاپن این کنترلر، همان طور که Xbox 360 با موفقیت بزرگی روبرو نشد، به مکان خاصی دست پیدا نکرد. حال نکته جالب اینجاست که بازیسازان ژاپنی بازی های بسیار خوبی را برای این کنترلر راهی بازار کردند که غربی ها توانایی ساخت آن را نداشتند. بازی ای مانند Body and Brain Connection که توسط Namco Bandai ساخته شد، از جمله این آن ها است. اکنون یکی دیگر از استودیوهای ژاپنی در حال به پایان رساندن بازی جدیدش برای Kinect است که Crimson Dragon نام دارد.

گروهی که قبلاً بازی Panzer Dragon را برای Xbox راهی بازار کرده بودند، در حال ساخت این بازی هستند، اما چه می شود که استودیوهای کوچک ژاپنی توانایی ساخت چنین بازی های موفقی را روی Kinect پیدا می کنند؟ تاکاهیرو فوکودا (Takahiro Fukuda) که در سمت مدیریت استودیوی Land Ho قرار دارد و در ساخت این بازی با استودیوی Grounding Inc همکاری می کنند، می گوید: "اکثر بازی هایی که ما در حال ساخت آن ها هستیم، برای Kinect بوده و هدفمان هم بازار غرب بوده است. در حقیقت کمپانی ما به شکل کاملاً غربی به کار خودش ادامه می دهد تا بتواند بازی های خوبی را عرضه کند."

فوکودا در ادامه می گوید: "ساخت بازی برای Kinect بیشتر مربوط به آن ایده ای می شود که شما در سر دارید. Xbox در ژاپن چندان بزرگ نیست و به همین دلیل بازار Kinect نیز کمتر از Xbox است. چیزهای کوچکی وجود دارند که ما باید به آن ها توجه کنیم، اما همین چیزهای کوچک باعث می شوند که جهش های بسیار بزرگی را داشته باشید. به طور کلی، ما اصلاً نگران بازار ژاپن برای ساخت بازی های Kinect نیستیم." صحبت های فوکودا به این دلیل است که آن ها بازی برای غربی ها خلق می کنند. به همین دلیل برای آن ها چندان مهم نیست که محصولاتشان در ژاپن فروش می کنند یا خیر.

او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "زمانی که Xbox عرضه شد، من فکر کردم که این کنسول تنها برای بازیکنان حرفه ای ساخته شده، اما هر چقدر که از زمان عرضه آن گذشت، متوجه شدم که این کنسول برای بازیکنان معمولی نیز بسیار مناسب است. خود کنسول بیشتر برای بازیکنان حرفه ای مناسب است، اما بازی های زیادی برای بازیکنان معمولی روی آن عرضه شده اند. Kinect نیز باعث شد که این موضوع شکل تازه ای روی Xbox به خودش بگیرد و بازیکنان بیشتری به سمت این کنسول بیایند. Kinect بازی های سبک تر و آسانتری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و بر خلاف بازی های بزرگ بازار، بازیکنان بیشتری را به سمت بازی کردن جلب می کند."

مشکلات در بازاریابی برای بازی های Kinect در یک طرف قرار دارد و از طرف دیگر مشکل ساخت بازی برای Kinect در ژاپن بیشتر از غرب است. در ژاپن باید یک دفتر بزرگ داشته باشید و پول زیادی نیز موجود باشد تا بتوانید یک بازی تولید کنید. ساخت بازی برای یک کنترلر حسی به مراتب سخت تر از ساخت بازی های معمولی است و به همین دلیل به فضا و زمان بیشتری نیاز دارد. فوکودا می گوید: "ما بازی آخر خودمان را برای Kinect ،Move و Wii عرضه کردیم و به همین دلیل بیش از 50 درصد فضای دفتر کار به این کنترلرها اختصاص داده شده بود تا بتوانیم بازی ها را به خوبی تست کنیم. حتی برنامه نویس ها نیز به این فاصله نیازمند بودند تا بتوانند کدهایشان را اصلاح کنند.

این موضوع هزینه بیشتری را نیز در بر دارد." آن ها با ساخت بازی های قبلی، مسیری را به وجود آوردند که اکنون می توانند به وسیله آن بازی Crimson Dragon را به راحتی راهی بازار کنند. فوکودا می گوید: "ما همیشه می خواستیم رو به جلو حرکت کنیم. به همین دلیل از ساخت بازی های Arcade شروع کردیم. ما بازی های زیادی را در سبک Action-Arcade راهی بازار کرده بودیم و می دانسیتم که به چه صورت باید فعالیت کنیم. با همین روش برای Wii ،Kinect و Move بازی می سازیم، چرا که می دانیم این سبک برای کنترلرهای حرکتی بسیار موفقیت آمیز است. استودیوی Land Ho مدت زیادی است که برای کنترلرهای حرکتی در حال ساخت بازی است و بازار این سبک از بازی ها را گسترش داده است. این کار بسیار هیجان انگیز و هنوز هم سرگرم کننده است و برای مدت زمان طولانی ای به همین صورت باقی می ماند. همیشه هم بازار خوبی برای این بازی ها وجود دارد."


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:تکنولوژی غربی, خلاقیت شرقی, ] [ 17:14 ] [ مهدی ]
 

 به ادامه مطالب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:سم حرفه ای!, ] [ 17:12 ] [ مهدی ]

تیم ویلیتس، کارگردان استودیوی id Software

بهترین بازی برای من همیشه DOOM بوده است! من نسخه Shareware این بازی را در سال 1994 دانلود کردم. در مرحله اول بازی در قسمت E1 و M1 بودم. تازه داشتم با محیط بازی آشنا می شدم و با تفنگم تیراندازی می کردم که به اتاقی رسیدم و در آن را باز کردم. آن در من را وارد دنیای جدیدی کرد و در آن زمان متوجه شدم که چه کاری باید انجام دهم. من باید بازی بسازم. در حقیقت من از همان جا برای بازی DOOM مدهای مختلف ساختم. بعد از آن هم آنقدر خوش شانس بودم که در id کار کردم. الان 18 سال است که در اینجا کار می کنم و هر روز برای کاری که انجام می دهم، هیجان زده هستم. خوشحال هستم که روی بازی هایی کار کرده ام که تأثیر زیادی روی این صنعت داشته اند.



توره بلیستاد، کارگردان استودیوی IO Interactive

من همیشه بازی می کردم و 8 سالم بود که یک Commodore 64 داشتم. من به وسیله آن موسیقی می ساختم و پس از آنکه Amiga آمد، دیدم که خیلی ها چیزهای مختلفی به وسیله آن خلق می کنند. من ساخت موسیقی و برنامه نویسی را دوست داشتم و این ها را در کنار هم قرار دادم و اکنون کار می کنم. در این روزها ما در IO بازی هایی مانند Kane & Lynch و Freedom Fighters را ساختیم که خیلی سینمایی بودند. من همیشه این قسمت را خیلی دوست دارم که در آن چیزی خلق می کنی که مردم را هیجان زده می کند.



وارن اسپکتور، رئیس استودیوی Junction Point

من از میانگین سنی بازیکنان کنونی بزرگتر هستم، پس با بازی های کامپیوتری بزرگ نشده ام. من با شطرنج، Monopoly و Checkers بزرگ شدم. هیچ بازی ای مانند یک بازی صفحه ای نمی تواند کودکان را هیجان زده کند. زمانی که با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم، دیگر شطرنج بازی نکردم. در سال 1978 بود که من D&D را بسیار بازی کردم. بعداً با افرادی آشنا شدم که برای DC کمیک می نوشتند و این بازی را با آن ها انجام می دادم. من تجربه ای دارم که شاید خیلی ها اکنون آن را نداشته باشند. من به تازگی شانس این را پیدا کردم که بازی بسازم و بازی های نقش آفرینی و RTS را بسیار دوست دارم. من بازی کردن را با Atari 2600 و NES شروع کردم. بعداً هم Apple II داشتم و اینجا بود که به بازی های کامپیوتری علاقه مند شدم، اما هیچکدام از آن بازی ها حس بازی D&D را به من منتقل نمی کردند. من 23 سال در این صنعت بودم، اما مانند آن حس را دیگر ندیدم. اینجا بود که به خودم گفتم باید دست به ساخت یک بازی خلاقانه بزنم. با خودم گفتم که در این مدت چه بازی هایی ساخته نشده اند؟ چه بازی هایی به این سبک که من دوست دارم ساخته نشده اند؟ به همین دلیل بود که دست به ساخت بازی زدم.



هاروی اسمیت، کارگردان استودیوی Arkane

بازی ها به شما این اجازه را می دهند تا در هر زمانی که خواستید، به فضا بروید. بازی ها می توانند دریچه های بزرگی را روبروی شما باز کنند که قدرت زیادی را به شما می دهند. شما را به دنیاهای مختلفی می برند و تجربه های گوناگونی را برای شما به همراه می آورند. در دنیای بازی ها همیشه با یک چیز درگیر هستید و این چیزی است که باعث می شود تا بازی کنید. من بازی Far Cry 2 را خیلی دوست داشتم، چون دقیقاً چیزی بود که دوست داشتم همیشه بازی کنم. همین شد که من سعی کنم تا چیزی خلق کنم که مردم در آن آزادی عمل داشته باشند.



راب جونز، کارگردان گیم پلی NBA 2K

من از 14 سالگی با Commodore 64 شروع کردم. در آن زمان ما در دانشگاه یک لیگ بسکتبال راه انداخته بودیم که من را خیلی تحت تأثیر قرار می داد و در آن همیشه با افراد مختلفی بازی می کردیم. بعد به سراغ بازی های Madden رفتیم. اینجا بود که من کارم را در صنعت بازی شروع کردم و به EA ملحق شدم و روی سری بازی های Madden برای 5 سال کار کردم. موضوع جالب اینجا بود که من همیشه بسکتبال را بیشتر دوست داشتم!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت دوم), ] [ 17:11 ] [ مهدی ]

چرا بازی می کنیم؟ برای اینکه وقت خود را بگذرانیم؟ برای اینکه تجربه ورود به دنیایی تازه را کسب کنیم؟ برای اینکه می خواهیم هیجان های نامتعادل را بدست بیاوریم؟ شاید هر بازیکنی، دلیلی برای این سوال داشته باشد، اما مجله XBOX World با طرح چنین سوالی به سراغ بازیسازان مطرح دنیا رفته و از آن ها درباره این موضوع سوال کرده است.

بقیه در ادامه مطالب

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:چرا بازی می کنیم؟ (قسمت اول), ] [ 17:8 ] [ مهدی ]

NVIDIA در کنفرانس سالانه اش در مراسم CES، کنسول بازی Project Shield را معرفی کرد که در دسته کنسول های دستی قرار می گیرد و از پردازنده های قدرتمند Tegra 4 بهره می برند که در همین مراسم معرفی شدند. این پردازنده ها 6 برابر قوی تر از پردازنده های Tegra 3 هستند و دارای 5 هسته هستند. البته این پردازنده 4 هسته اصلی دارد و یک هسته دیگر آن کار 4 هسته قبلی را با سرعت کمتری انجام می دهد. این کنسول جدید به شکل یک کنترلر Xbox 360 ساخته شده و یک نمایشگر 5 اینچی روی آن قرار دارد. این کنسول از سیستم عامل Android استفاده می کند. خروجی HDMI از قابلیت های جالب توجه این کنسول دستی به حساب می آید که به وسیله آن می توان تصاویر HD را با وضوح تصویر بالا روی تلویزیون مشاهده کرد. صفحه نمایش 5 اینچی این کنسول دارای وضوح تصویر 720p است و تراکم پیکسلی 294 دارد. همچنین این دستگاه می تواند تا 10 ساعت شارژ داشته باشد.

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:Project Shield کنسول بازی جدید NVIDIA, ] [ 21:31 ] [ مهدی ]

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:بنر چند بازی, ] [ 21:22 ] [ مهدی ]

اگر نگاهی به تقویم سال بیندازیم، متوجه می شویم كه سال 2012 دیگر پایان رسیده، زیرا تمامی عناوین بزرگی كه منتظران خود را داشتند، عرضه شدند و مورد نقد و بررسی سایت ها و مخاطبانشان قرار گرفتند. امسال هم گذشت و ما ماندیم با قضاوت های خودمان تا اینكه برترین ها و بدترین ها را از میان عناوین منتشر شده برگزینیم. البته اكثراً به دنبال بهترین ها هستند و این امر كاملاً طبیعی است، اما نباید فراموش كرد كه اگر بد نباشد، خوب هم معنا ندارد و اینكه ارزش بازی های بزرگ زمانی نمود پیدا می كند كه تفاوت هایشان با یك عنوان ضعیف آشكار شوند. امسال بازی هایی عرضه شدند كه تا قبل از آمدنشان انتظار بالایی از آن ها داشتیم، اما نتیجه چه شد؟ یا عناوینی ضعیف بودند و یا متوسط كه همان متوسط بودن برای برخی از آن ها به منزله شكست است. در این مطلب به بررسی همان بازی هایی كه بسیار ناامید كننده ظاهر شدند، می پردازیم.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:ناامید كننده ترین بازی های 2012, ] [ 21:21 ] [ مهدی ]

سازنده سری بازی های Resident Evil ،Dino Crisis ،Killer7 ،Vanquish و... کسی نیست جز آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami). او یکی از بازیسازان نام آشنای ژاپنی است و ساخته هایش همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته اند. میکامی ابتدا در Capcom فعالیت می کرد، سپس به PlatinumGames رفت و اکنون نیز در استودیوی جدیدی به نام Tango Gameworks کار می کند و کمپانی ZeniMax که استودیوهایی مانند Bethesda Games Studios و id Software را در اختیار دارد، آن را خریداری کرد. میکامی اکنون روی پروژه ای کار می کند که هنوز کسی از آن خبر ندارد. سایت CVG در این مورد مصاحبه ای را با او ترتیب داده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:مصاحبه با شینجی میکامی, ] [ 21:19 ] [ مهدی ]

"بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی مورد احترام نیستند." این موضوع را آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی Activision می گوید، اما درباره این صحبت او می توان توضیحات زیادی داد. سال پیش، آقای هیرشبرگ گفت که سری بازی های Call of Duty نقش مهمی را در نمایش صحنه های هیجان انگیزی که با درگیری های زیاد همراه هستند، ایفا می کند و حتی برخی از صحنه های این سری از بازی ها، سینما را نیز رد کرده و دارای المان های بسیار جدیدی هستند. بر اساس گفته های او، این سری دارای صحنه های جذابی هستند که فیلم هایی مانند The Hurt Locker می توانستند از آن ها استفاده کنند.

آن ها سعی نکردند تا داستان فیلم را جذاب کنند، بلکه فقط داستانی که باید گفته می شد را بیان کردند. آن ها در آن فیلم می توانستند به وقایع، حالت تازه ای ببخشند و آن ها را جذاب تر کنند، اما باز هم مشاهده می شود که به بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی احترام گذاشته نمی شود. اما این در حالیست که بازی های کامپیوتری بیشتر از فیلم ها مورد قبول قرار می گیرند. جدای اینکه در بازی ها سعی می شود تا خشونت به شکل های مختلفی به تصویر دربیاید، چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارند. هیرشبرگ می گوید که بازی های کامپیوتری از نظر فروش نیز بیشتر از فیلم های هالیوودی فروش دارند.

 

بقیه در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 21:16 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 19494
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

20rank.ir